Harry's pov....
Am prins-o de nas si apoi am luat o gura mare de aer,suflandu-l apoi in gura lui Rose,dar nimic.Am repetat asta de cateva ori si tot nimic.Frica incepea sa se instaleze in mine.Apoi dintr-o data a inceput sa respire timid,incecandu-se cu apa presupun.Am mai steptat cateva secunde pentru ca apoi sa-i pot vedea din nou acei ochi caprui si blanzi.In prima zii de scoala m-a impresionat,nimeni nu a mai avut curajul sa se i-a de Aylyn de cand suntem ''prieteni''.Dar astazi am descoperit o alta Rose,una blanda,usor de ranit si inocenta,una care vrea sa stea ascunsa sau poate care trebuie sa stea ascunsa....LA NAIBA!!Ce se intampla cu mine?REVINO-TI STYLES!!!
Rose pov....
Imi amintesc doar cum cap de tabla A.K.A protectorul pitipoancei de Aylyn A.K.A Harry m-a aruncat in piscina,apoi com m-a salvat si acum,ma aflu intinsa pe iarba rece,respirand greu.Am observat cum Harry se hoba la mine.Mi-am indreptat capul spre geamul camerei lui Criss si am vazut cum arata inimioare spre mine.M-am ridicat in fund,rosin si lasandu-mi capul in jos.FIRAR!Ma chinui de un an sa o ascund pe vechea eu,cea sensibila pe care toata lumea a calcat-o in picioare si vin aici,iar ea iese la lumina?M-am pidicat rapid in picioare,primind in schimb o durere de cap si o ameteala zdravana,clatinandu-ma pe picioarele mele parca de gelatina.
-Esti bine?m-a intrebat Harry jutandu-ma sa-mi gasesc echilibrul.
-Da.Merci,desi nu era nevoie sa ma salvezi daca nu ma aruncai din prima,am zis nervoasa apropiindu-ma de Harry,el indepartandu-se incet.
-Eu...trebuie sa fug,a zis el luand-o la fuga spre casa.
-Harry!!!am tipat eu dupa el.M-am dat batuta la etajul unu,indreptandu-ma spre camera mea.M-am bagat la dus,schimbandu-ma de hainele ude si bagandu-ma in pat.
Dimineata...
Razele calde ale soarelui m-au trezit in dimineata asta...Raze tampite,vroiam sa mai dorm!!!
-Rose!m-a strigat tata de jos.
-Pitic!a strigat si Zayn in tim ce imi luan sutienul meu corai cu dantele neagra.Am iesit pe hol in lenjerie intima strigand atat de tare incat cred ca m-a auzit tot cartierul:
-Sunt in lenjerie intima!am tipat eu,auzind pasi grabiti pe scari,eu stand ca proasta ne putand sa ma misc.Am observat cum de dupa colt au aparut Niall,Liam,Louis si ultimul dar nu cel din urma (tobele va rog) Harold Styles.Am vezut cum toti patru au facut ochii cat cepele,iar Harry avea un zambet pervers pe fata,paoi am realizat.Stau in fata a 4 baieti intr-o pereche de chiloti din dantele di un sutien corai cu dantele neagra....Am rosit,intorcandu-ma rapid cu spatele si intrand in camera mea.Am auzit cum baietii au scos sunete de frustare,apoi au coborat jos.Am intrat in baie facandu-mi rutina zilnica apoi indreptandu-ma spre dulap si punandu-mi marea intrebare:''CU CE DRACU SA MA IMBRAC?!!''am tipt tare astfel auzindu-ma si cei de la parer.
-Iti sta bine cu ce esti imbracata,l-am auzit pe Harry de jos.Idiot,mi-am zis in gand.Mi-am ales o pereche de pantalini scurti,de blugi albastrii,un tricou larg cu steagul lundrei care imi lasa un umar la vedere,conversii mei rosii.Si ca accesorii,un ghiozdanell micut cu tot felul de desene pe el,un lant cu un cap de urs care ini ''atarna'' pana in zana sanilor,o bratare subtirica pe care scria ''Love''.Si apoi aplicand putin rimel,iar buclele mele blonde le-am lasata pe spate.Odata ce tinuta mea afost comlete am coborat jos,aruncandu-mi ghiozdanul in cui si asezandu-ma pe canapea.
-Arati bine.a zis Niall facandu-ma sa rosesc.
-Merci...am zis timid.A fix acum a trbuit sa ma apuce timiditatea?
CITEȘTI
Dirty Game 1+2
FanficEA:O fata cuminte care este pusa in situatia de a alege intre mama si tatal ei din cauza divortului.Tot din cauza asta ea este despartita de fratele ei care alege calea drogurilor,vitezei si crimei.Dupa plecarea lui, stilul ei se schimba din cel de...