8.Nu pot sa cred...

772 40 2
                                    

   Ziua a continuat sa treaca incet,fortandu-ma pe mine sa-i suport prezenta lui Harry in fiecare minut.Acum ca era ''indrumatorul'' a.k.a ''paznicul'' meu,nu mai aveam cum sa scap de el.La fiecare ora pe care o aveam cu el,statea langa mine in banca,privindu-ma intens,parca ''violandu-ma'' din priviri.Incepea sa ma scoata din sarite.

     Acum aveam Istorie si spre ghinionul meu,si Harry avea tot istorie.Am intrat in clasa,strangand puternic in brate carile cand am observat ca Harry se afla aici.Trecuse o saptamana de la acel cosmar,dar inca ma inspaimanta cat de tare semana ochii Harry cu acel ''demon'' din padure.M-am pus in prima banca,departe de Harry,langa mine asezandu-se Angus (tipul de baiat cu dinti de castor,aparat dentar si multa saliva),mai bine ma puneam langa Harry.Ora a trecut al naibii de incet.De fiecare data cand profesoara intreba cava,eu ridicam mana si raspundeam,colegii mei fiind rautaciosi.

-Uite,tocilara din nou are raspunsul la toate,a zis Aylyn plina de venin

-Nu e de mirare ca fug toti baietii de tine,a zis Jessica (prietena/cateaua lui Aylyn) la fel de rautacios.Asta a pus capanc.

    Asa ca mi-am luat cartile de istorie in brate,departandu-ma rapid de clasa.Mi-am lasat cartile in dulap,observand ca sunt singura de pe hol.M-am uitat la ceas si am observat ca mai sunt 20 de minute pana la terminarea orei.Mi-am inchis dulapul,cu spranta de a avea si eu putina liniste,dar am fost trantita brutal de un perete.Din cauza contactului dur,mi-am inchis ochi.Cand mi am deschis am vazut o fata total cunoscuta.....Era...Marcus....Cum m-a gasit aici?Am vazut ca avea mainile de o parte si de alta a trupului meu.Am vazut cum se apropia cu un ranjet malefic pe mutra.

-Ce vrei de la mine?am intrebat spriata.Poate va intrebati cine este Marcus....Pai el a fost si este cea mai mare greseala a vietii mele.El a fost prima mea ''iubire'',daca s-a putut numi asa.Eu la-m iubit,dar el vroia doar ceea ce multe fete din fosta mea scoala nu mai aveau de mult.VIRGINITATEA.Cand am aflat m-am despartit de el,amenintandu-ma si jurandu-mi ca o sa ma faca sa regret si ca voi fi a lui si numai a lui.Si uite ca acum m-a gasit,vrand probabil ceea ce a jurat.

-Stii prea bine ce vreau....Sa fii a mea,a zis incercand sa ma sarute,eu intorcandu-mi privirea,el sarutandu-mi obrazul...SCARBOS!!

-Niciodata!i-am tipat eu in fata.Am vazu cum ranjetul i s-a marit pe moaca,incepand sa lase sarturi umede si slinoase pe gatul meu,eu zbatandu-ma.Am simtit cum ploverul meu a fost dat jos,ramanand doar in acea rochita foarte scurta.Lacrimi in curgeau necontrolat pe obrajii mei acum rozalii.Am simtit cum mana sa slinosa se strecura intre picioarele mele,eu zbatandu-ma mai tare.Apoi un vant rece mi-a strabatut trupul,simtind cum Marcus nu mai este lipit de mine.Mi-am deschis incet ochii pentru a vedea ceva ce ma inspaimantat ingrozitor.Harry era peste Marcus dandu-i pumni in moaca (nu ca nu ar merita-o),in ritmul asta il va lasa inconstient sau il va omora.Asta nu este Harry pe care l-am cunoscut eu.Este acel Harry de care imi este foarte frica.M-am dat 3 pasi in spate,in timp ce lumea incepea sa se stranga in jurul scenei ''foarte interesanta'',izbindu-ma de un piept tare,m-am intors si am observat ca erau Zayn si restul.Am sarit in bratele lui Zayn incepand sa plang,imi era frica sa nu se snerveze si pe mine asa de tare si sa faca accelasi lucru.Zayn m-a indepartat usor de el,pentru a ma privii in ochi.

               Zayn's pov...

Am vazut cum o multime de adolescenti erau stransi in mijlocul holului in forma unui cerc,luand-i pe Liam,Louis si Niall pentru a vedea ce se intampla.Am vazut cum Rose se indeparta incet de locul ala,mergand cu spatele si izbindu-se in mine.Am vazut lacrimi in ochi ei,apoi a sarit in bratele mele tinandu-ma strans.Am indeartat-o putin pentru a o intreba ce s-a intamplat,dar ochii ei mi-au spus destule.Am putut citii in ochii ei teama,multa teama.Acel ceva din mijlocul multimii o inspaimana.M-am mai uitata odata la ea pentru a observa ca acel pulover crem murdar nu mai era asezat pe trupul ei,acum il avea in mana si era...rupt?!!OK ce s-a intamplai aici?

Dirty Game 1+2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum