Eram in fata casei,fiind in culmea fericii.In sfarsit am ajuns din nou acasa.M-am dat jos din masina,uitandu-ma atent la gradina si casa erau asa diferite.Trandadirii din gradina pe care ii adoramnerau uscati,leaganul meu preferat nu mai era....iar casa.Din imensa vila se auzea muzica electrica si ferestrele alaturi de pereti erau patati de laserele mult prea colorate.
-Suna-ma daca ai nevoie de cineva,a spus Josh intinzandu-mi o bucatica de hartie,pe care se afla un numar de telefon,al lui cren.Am aprobat din cap zambindu-i recunoscatoare.Acesta se indeparta usor de mine,mergand spre masina pana cand a intrat apoi s-a facit nevazut....
Mi-am luat inima in dinti,apucand clanta si apasand usor pe ea nevrand sa fac zgomot desi in galagia asta nu cred ca se auzea nici usa trantita cu cea mai mare putere decat foarte incet...Am ramas masca la vederea peisajului din fata mea.Criss impreuna cu Zayn dansau lasciv la fel si Liam si Louis cu cele doua fete pe care le-am vazut la schimb acum ceva timp.Niall dansa cu o punga de cipsuri,toti se distrau de minune de parca eu as fii bine merci,fericita.....Nu le pasa....Josh avea dreptate.Am vazut-o pe Perie coborand de la etaj alaturi de un roscat superb.Cand mi.a observat prezenta in fata usii a inlemnit in mijlocul scarilor,scapand paharul din mana si facand un zgomot puternic.Dj-ul a oprit muzica imefiat,toti indreptandu-si atentia spre Perie.Dar ea se uita impietrita la mine.O priveam cu ura si cu laceimi in ochi.
-Ce s-a intamplat Perie?a intrebat Criss speriata.Insa Perrie doar si-a mutat privirea de pe mine pe ea,apoi din nou pe mine,ca si cum ar fii vrut sa ii arate ca eram chiar aici si se pare c plangeam.Imi simteam lacrimile reci pe obrajii care acum imi erau fierbinti....Criss si-a intors privirea spre mine,facand si ea ochii mari la vederea mea.Scotand un sunet de uimire,fapt care i-a facut pe toti sa-si intoarca privirea asupra mea.Toti au avut acelasi reactie:uimire.Ii uimea faptul ca mai traiesc si ca sunt aici,libera....Dar,acum as da orice sa fiu legata in lantiri si chinuita decat sa vad asta.Sa vad ca lor chiar NU le pasa de mine.De existenta mea,de libertatea mea.....Josh avea dreptate...Cat timp eu eram inchisa in fundul iadului cu insusi diavolul,doar Liam s-a sinchisit sa ma caute,apoi a renuntat si el.....
-Rose...a spus Criss incercand sa ma i-a in brate,revenindu-si din soc.Un zambet mare li s-a lipit tuturor de fata crezand ca eu sunt fericita.Gresit!M-am ferit de imbratisarea lui Criss,uitandu-ma cu ura si scarba la ea.Credeam ca imi e cea mai buna prietena,sora mea de suflet...cat de falsa poate fii aceasta fiinta?
Ochii lui Criss exprimau surprindere,nestiinta si tristete,la fel ca si celor din jurul meu.Cei din acesta casa.
-Ve se intampla aici?am intrebat nervoasa spre toti.Referinduma la aceasta petrecere.
-Pai,petrecem,nu e evident?A intrebat un blond pe care nu il cunosteam,aruncandu-i o privire acida la fel ca si Niall si Liam.
-Vad asta cap de pai,dar de ce?Cu ce ocazie?am intrebat deja mult prea nervoasa pentru puterea mea de rezistenta,riscam sa incep sa plang in fata tuturor deci trebuia sa ma calmez.
-Faptul ca Harry a trecut peste acea tipa,Rode?Romi....Roca...a spus acesta incercand sa isi aminteasca numele meu.
-Rose,am spus eu luaminandu-l.
-Exact,<a spus acesta pocnind din degete ca si cum ar fii gasit comoara din Atlantic>,petrecem faptul ca a reusit sa o uite pe acea fata.Fata care a reusit sa ii fure inima.Dar toata lumea stie ca Harry are 1.000 de inimi disponibile pentru domnisoare,a spus acesta chicotind.Se vedea de la o posta ca e beat.Dar,stiti ce se spune,cel mai bine spun adevarul bebelusii,animalele si oamenii beti.M-am uitat in jor spumegand deja de furie,realizand ca nici o poza cu mine nu mai era prezenta in casa.
-Unde sunt pozele cu mine?am intrebat uitandu-ma in jur dar toate disparusera.
-Am....nu mai sunt,a spus Zayn lasandu-si privirea in jos.
CITEȘTI
Dirty Game 1+2
FanfictionEA:O fata cuminte care este pusa in situatia de a alege intre mama si tatal ei din cauza divortului.Tot din cauza asta ea este despartita de fratele ei care alege calea drogurilor,vitezei si crimei.Dupa plecarea lui, stilul ei se schimba din cel de...