În fața mea se aflau "cei 4 fantastici''.
-Tată!!! am țipat eu cât de tare mă țineau plămânii,făcându-i pe ''musafiri'' să-și acopere urechile.
-D-da d-dovlecel, a zis tata speriat,însă în accelași timp pe un ton inocent. Oooo, ar trebui să fie sperie caci va ieși urât.
-Ce caute ei aici?!! am întrebat (țipat) arătând spre "cei 4 'magnifici'' care stăteau în dreapta mea și se uitau speriați și mirați când la mine când la tata.
-Ce-i cu toată gălăgia asta? a întrebat o voce somnoroasă, răgușita și extrem de cunoscută în spatele meu. M-am întors rapid și un val de fericire m-a cuprins. Era Zayn.
-Zayn!!! am zis sărind pe el și dărâmându-l pe parchet, lacrimi apărându-mi pe obraji.
-Buna și tie, -a zis el râzând -Ce faci aici piticot? a întrebat el ridicându-se de pe jos, eu cocoțându-mă la el în spate ca o maimuță.
-Mama este plecată, iar eu și cu pri....am fost întreruptă de însuși Criss ce era pe jumătate adormită. Am văzut cum s-a frecat la ochi, i-a văzut pe baieți, a făcut ochii mari și a intrat repede înapoi în cameră.
-Vorbim mâine? am întrebat râzând.
-Fii sigură!! a zis ea din cameră.
-Pai ea este Criss prietena mea și cea care mai locuiește aici. Să zicem că nu este o persoană prea matinală sau pe care să o trezești ușor fără să-ti scoată un dinte, am zis râzând, restul urmându-mă, dar apoi amintindu-mi că eram nervoasa.
-Deci tată, ce caută "cei 4 crai de la răsărit" aici?!! am întrebat serioasă ăi nervoasă, Zayn râzând de porecla mea pentru trăzniții din casa tatălui meu.
-Pai ei aici locuiesc, a zis tata așeptând reacția mea cea monstruasă, care nu a mai venit.
-Aaaa, bine mă întorc acasa, am zis calmă deși fierbeam de furie. Nu am apucat să fac nici un pas căci o mână mare m-a prins de încheietură și m-a întors rapid. Era Zayn.
-Nu pleca. Stai pentru mine, te rog -a spus el dulce- Le putem face farse, a spus zâmbind malefic. Am aprobat rapid din cap în semn ca rămân. Echipa de nebuni părea o provocare imensă pentru mine, și mie îmi plac provocările. Am plecat în camera mea, schimbându-mă într-o pereche imposibil de scurtă de pantaloni scurți roz cu carouri gri, într-un sutien roz și o camașă albă foarte transparentă, în picioare luându-mi o pereche de pantofi de casă sub forma unor iepurași. Apoi mi-am dat seama că habar nu am unde este baia. Am ieșit pe hol, unde i-am găsit pe cei 4 c.d.l.r. (crai de la răsărit), Zayn și tata șușotind și oprindu-se brusc la vederea mea, holbându-se la mine.
-Unde este baia? am întrebat rușinata din cauza îmbrăcămintei mele și situației în care mă aflam. Harry mi-a făcut semn spre dreapta lui, trecand printre ei, simțindu-le privirile încă pe mine. Apoi mi-am amintit: Eu AM BAIE ÎN CAMERĂ!!!PROASTĂ!!!! mi-am zis în gând. M-am uitat în oglindă si am observat că nu m-am demachiat încă. M-am întors în camera mea unde m-am dus în baia MEA unde m-am demachiat, apoi reîntorcându-mă în cameră, luându-mi leptopul și intrând pe Facebook. Aveam un mesaj de la Criss. OAU este în camera din fața cemerei mele și îi este lene să vină aici?
*message from Criss:
''Tu nu ai baie în cameră?''
*message for Criss:
''Ba Da!!''
*message from Criss:
''Deci cine este Zayn?" NORMAL CA A TRAS CU URECHEA.Se putea ALTFEL?!!
CITEȘTI
Dirty Game 1+2
Fiksi PenggemarEA:O fata cuminte care este pusa in situatia de a alege intre mama si tatal ei din cauza divortului.Tot din cauza asta ea este despartita de fratele ei care alege calea drogurilor,vitezei si crimei.Dupa plecarea lui, stilul ei se schimba din cel de...