Třicátá druhá

2.9K 344 51
                                    

Zastavili, protože se na semaforu objevila červená. Emma rychlostí hodila peníze taxikářovi a popadla batoh. Její boty byly ihned mokré, protože silnice připomínala pomalu rybník. Z posledních sil doběhla k taxíku a ruce přitiskla na okénko. Chlapec vevnitř se lekl a podíval se Emmu.

Zmateně otevřel dveře a pustil ji dovnitř. Emmě se po tvářích kutálely slzy smíšené s deštěm. Skočila na něj a pevně ho obejmula. Chlapec rychle zavřel dveře od auta.

,,Miluji tě, Čtyřko." Hlesla a stále ho držela, aby ji nikam neuprchl.

,,Tak jsi přece jen přišla, Emmo... Taky tě miluji a to tak moc, že to bolí." Odpověděl ji a vyhledal její rty. Palcem ji přejel po tváři, a pak konečně spojil jejich rty. Celá ta bezmoc vyprchala a nahradila ji láska k tomu druhému. Emma své ruce spojila okolo jeho krku a Čtyřka ji vzal okolo pasu. Odtrhnul se a podíval se na nechápavý výraz Emmy.

,,Nikdy už tě neopustím." Zamumlal ji do ucha, a poté políbil na čelo.

,,Ani já tebe."

DŮLEŽITÉ!

Tak kdo čekal, že to bude Čtyřka? Heh? :D A kdo je překvapený? Já se s paper řadou nemohla rozloučit, tak jsem si alespoň vypůjčila Čtyřku :3 Hlavně tohle nebere jako pokračování paper, protože to není pokračování. Nadále se tu bude objevovat jen Čtyřka.

PS: Mám ještě pokračovat nebo chcete jen epilog? Já bych ráda pokračovala. Mám to už celkem dobře vymyšlené :)

No Name✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat