Třicátá čtvrtá

2.6K 273 19
                                    

,,Kde to jsme?" Zeptala se rozespalá Emma a promnula si oči. Zmateně se podívala na vysoké budovy a rušné ulici okolo sebe. Měla za to, že ještě před chvíli měli namířeno do obchodu pro lupínky a mléko.

,,V New Yorku." Dál se soustředil na řízení. Prsty poťukával o volant a nohou dupal do rytmu písně, co hrála v radiu.

,,Cože!" Vyhrkla Emma, když ji došlo, co Čtyřka vypustil ze svých úst. Zněl tak klidně jakoby o nich nešlo, ale Emma byla tolik zmatená.

,,No, budeme tu bydlet. Máma mi propůjčí jejich byt. Je zbytečně velký, ale to ničemu nevadí. Věci dovezou okolo zítřka" Skouskl si ret a položil ji ruku na stehno.

,,Cože! No, to si ze mně děláš srandu! To je tak spontálnní a divoké! Já tě tak miluji!" Vykřikla nadšeně a zajásala. Oba si byli tolik podobní a zároveň odlišní a Čtyřka ji chtěl vše vynahradit za to, co ji v minulosti udělal, i když Emma řekla, že minulost ji je jedno.

,,Ehm... A Beatris teda Paní F. souhlasila?" Zeptala se Emma s vykulenýma očima.

,,Má tě ráda... Neměla s tím problém." Usmál se Čtyřka.


Snad se vám to líbí. Možná to je moc infantilní, ale to je celý tenhle příběh. Jak jsem viděla, tak hodně lidem ještě nedošlo, že tenhle Čtyřka je Čtyřka z Paper řady, takže ano je to on! :)

No Name✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat