Třicátá osmá

2.2K 274 32
                                    

Alycia kráčela v krásných bílých šatech uličkou a na všechny se zářivě usmívala. Byla tolik šťastná, že jde vstříc osudu a vezme si svou osudovou lásku. Emma se na ni zářivě usmívala a očkem sledovala Čtyřku, který byl na sestru pyšný. V tom se Alycia zasekla. Kus látky šatů se ji zadrhl v lavičče. Rychle s ni škubla a celá dolní látka se rozthla.

,,Sakra!" Zamumlala Alycia a dupla nohou. Emma už se chystala jít pomoct, ale Alycia ji zarazila.

,,Malý zádrhel, můžeme pokročovat." Dala ruce nad hlavu a všichni si úlevně oddechli. Do rukou vzala květinu, co skončila na zemi a pokračovala dál. U oltáře se na svého vyvoleného podívala a zhluboka se nadechla. Nastalo ticho, kdy měl oddávající začít.

,,Počkejte! Zastavte svatbu, nepříjde mi to vůči mně fér!" Vykřikla krátkovlasá blondýnka a vstala z židle.

,,Tady Ian se mnou už rok spí, a prostě myslím, že nevěsta by to měla vědět." Rozzuřeně vyřkla.

,,Se mnou spí půl roku." Vstala druhá žena, šokované oči Emmy a Alycii se nedaly přehlédnout.

,,Já s ním jsem už dva roky." Vstane další a pokrčí rameny. Alycia a Emma se na sebe podívají a kývnutím hlavy se vrhnou na ženicha.

,,Ty idiote!" Buší do něj Alycia.

,,Takhle zkazit mé nejlepší kamarádce svatbu? Jak jsi ji mohl podvádět, slabochu!" Prskne po něm Emma a kopne ho do rozkroku. I přes jeho naříkání a bránění mu Emma s Alycii a dalšími dívkami roztrhají oblečení.

,,Tohle nám všem stálo za to?" Zlostně se usmála Alycia a shodila ho do jezírka za oltářem. Emma vše dokumentovala na svůj mobil.

,,Nebojte se! Vše dnes bude na internetu!" Dodá Alycia a sundá si jednu botu na podpatku a hodí ji po něm. V tu chvíli ji nezajimá, že ty boty stály přes třista dolarů.

,,Nebojte se vážení! Party pokračuje! Musím zapít žal a vztek." Usmála se na všechny Alycia a hodila po něm i druhou botu. Beatris se mezitím rozběhla a skočila za ním do jezera.

,,Lásko!" Stačil vykřiknout Leevi.

,,Tohle udělat mé holčičce! Že se nestydíš!" Křikla po něm a pěstí mu vrazila. Jezero nebylo hluboké. Z nosu se mu začala řinout krev. Bea mu ale přidala další dvě rány než konečně byla spokojená.

,,Snad ten nos bude alespoň zlomený." Plivla mu do tváře.

,,Díky mami!" Zajásala Alycia.


Ehm, myslím, že takhle svatba nebyla moc podle představ :D  A snad vám nevadí trochu delší díl.

No Name✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat