Emma se smíchem běžela chodbou držící Čtyřku za ruku. Náhle ji Čtyřka zastavil a přitlačil ke zdi. Zamilovaně si ji prohlížel od hlavy až k patě.
,,Tolik tě miluji." Pošeptal ji, aby to slyšela jen ona. Měly patřit jen ji, a taky ji patřily. Zaklonila hlavu a Čtyřka ji políbil na krk, postupně si dělal cestičku až k jejím rtům.
,,Já tebe taky." Zašeptala mu nazpět a poté ho drsně políbila. Čtyřka ji zvedl a Emma mu obmotala nohy okolo těla. Opětovali si divoké polibky a Emma mu rukama vjela do vlasů. Smích byl pryč, nahradila ho vášeň.
,,Počkej." Zarazila ho Emma a naposledy mu prohrábla vlasy. Nemohla přehlédnout lehce naštvaný a nechápavý pohled Čtyřky.
,,Něco slyším, dej mě prosím na zem." Podívala se mu do očí a Čtyřka ji tedy dal na zem.
,,Počkej tu, dokončíme to později." Mrkla na něj a zmizela za dveřmi kuchyně, kde slyšela tiché nářeky. Šokovaně se zastavila, Alycia seděla ve zničených šatech na zemi a pila z flašky silnou vodku.
,,Je chyba ve mně?" Podívala se na Emmu a utřela si mokré tváře.
,,Ale prosím tě! Jasně, že není! Jsi ta nejdokonalejší holka, co jsem kdy potkala." Posadila se k ni a podala ji ubrousek, aby si utřela rozmazený make-up. Tedy hlavně rozmazanou řasenku a stíny.
,,Byla jsem s ním pět let... Od mých patnácti!" Rozhodila rukama a opřela se hlavou o zeď.
,,Bude to dobré, neboj." Objala ji Emma a Alycie se znovu rozbrečela do její bílé halenky.
,,Bude to dobré." Zopakovala a pohladila ji po hlavě.
Trošku smutnější? Emotivnější? idk. Od příštího dílu už to bude čistě o nich dvou, ale alespoň v jednom díle se ještě povedená rodinka ukáže :)
PS: Od pondělí do pátku to nebudu, tak neočekávejte díly, ale snad počkáte. Jste nejlepší! :)
ČTEŠ
No Name✔️
Conto,,Jak se jmenuješ?" Zeptala se dívka s velkýma, kulatýma brýlema. Pramínky vlasů si dala za uši a poklepala rukou chlapcovi před ní na rameno. ,,Nemám jméno." Řekl, když se otočil. ,,Každý má jméno." Šeptne dívka zmateně. ,,Já nejsem každý, zlato."...