,,Jak je na tom?" Zeptal se Čtyřka a musel se opřít o zeď, aby se nezhroutil. Ruce se mu třepaly a on nevěděl, co dělat. Z očí mu začely stékat slzy a on si je rychle utřel. Ona přežije, není důvod brečet.
,,Je na sále, pane... Dejte si kávu nebo čaj, bude to trvat ještě dlouho." Odvětila sestřička a pohladila ho po rameni. Čtyřkovi se pomalu, ale jistě hroutil svět jako domeček z karet. Nemohl naprosto nic udělat, mohl jen sedět a čekat. Posadil se tedy na kovové sedátko a obličej si dal do dlaní. Nemohla uvěřit, že ji takhle moc ublížil, znovu..
,,Já se z toho zblázním!" Vykřikl a práskl pěstí do sedátka. Rukou mu projela bolest, kterou ale ignoroval.
,,Jsme tu." ZavolalaAlycia v závěsu s Driel, když uviděly Čtyřku.
,,Jak se to stalo? ?" Zeptala se Driel a obě se posadili vedle Čtyřky.
,,Vystřelil po ni jeden zasraný lupič kvůli debilním padesáti dolarům." Hlesl a obě dívky se šokovaně podívaly na čtyřku a rázem ho obejmuly.
,,Příjde ještě někdo?" Šept Čtyřka na pokraji zhroucení.
,,Ehm... Mamka s taťkou a Kylem určitě. Mamka řekla, že si toho chlapa najde a vykastruje ho a potom ho teprve zavře do vězení, a kdyby se z vězení dostal, tak ho zabije a jestli to neudělá máma, tak já ano, a taky mu uřežu všechny prsty." Odpověděla smrtelně vážně Alycia.
,,Táta příjde taky a teta Esmé s Emily by měly dorazit též. Chtěly jsme zavolat i rodičům Emmy, ale zjistily jsme, že nemáme kontakt." Řekla tentokrát Driel.
,,Její rodiče pro ni neexistují... Nechtěji ji už nikdy vidět, volal jsem jim to." Smutně odvětil a sklopil pohled k zakrváceným botám.
Přežije nebo umře?
ČTEŠ
No Name✔️
Short Story,,Jak se jmenuješ?" Zeptala se dívka s velkýma, kulatýma brýlema. Pramínky vlasů si dala za uši a poklepala rukou chlapcovi před ní na rameno. ,,Nemám jméno." Řekl, když se otočil. ,,Každý má jméno." Šeptne dívka zmateně. ,,Já nejsem každý, zlato."...