Čtyřicátá sedmá

1.7K 230 21
                                    

,,Proč jsi pořád tak naštvaná, smutná a zamyšlená?" Zeptal se opatrně Čtyřka v bezpečné vzdálenosti od Emmy. Ta se otočila a projela jeho postavu od hlavě až k patě. Už v něm neviděla toho hodného člověka. Palcem si přejela přes rty, protože stále cítila jeho polibky, které ale cítit nechtěla. 

,,To je jedno." Odvětila stroze a dál umývala špinavé nadobí. Jediný důvod, proč s Čtyřkou pořád bydlela byl ten, že si pořád připouštěla, že kouskem srdce ho miluje a možná se s tím někdy smíří. Do očí se ji nahrnuly slzy, které začely stékat po rudých tvářich Emmy. Ta je okamžitě setřela a skousla si spodní ret.

,,Není, povídej. Já už vážně nevím, co dělám špatně!" Jeho hlas byl hlasitější  a hrubší.

,,Vzpomněla jsem si! Vzpomněla!" Vykřikl Emma a slzy nekontrolovatelně tekly po jejich tvářich. V té chvíli jako by se její srdce roztříštilo na několik části, stejně tak to měl i Čtyřka. Talíř ji vypadl z ruky a rozbil se na několik částí. Emma si klekla a rozbitý talíř začela sbírat. Řízla se do dlaně, ale neřešila to.

,,Běž si to ošetřit, uklidím to." Šeptl Čtyřka a nahradil její místo. Potřebovali pauzu a volnost. Nebyli šťastní.

Nevypadá to s němi moc dobře... Jinak na obrázku Allison z Teen Wolf!!! Bože, ona je tak krásná :)

No Name✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat