Šestnáctá

3.1K 377 18
                                    

Přejela prstem po značné vrstvě prachu uvnitř sklepení a zaujatě se podívala na kluka, který zkoumal starou truhlu s věcma.

,,Ono... Je to tu divné, pojďme raději pryč." Po zádech ji přejela vlna chladné zimy, která jakoby ji objímala.

,,Jo, máš pravdu." Odpověděl a chytl ji za ruku. V té chvíli něco vzadu v místonosti spadlo a Emma s šokem obejmula kluka.

,,Tohle se mi nelíbí." Šeptla Emma a podívala se mu do tváře.

,,Mně taky ne." Hlesl a pomalu začal s Emmou ustupovat dozadu místnosti. Tentokrát spadla dřevěná skříňka uprostřed místnosti. Kluk jemně vzal do rukou její obličej a lechce ji políbil. Chvíli byla Emma zaskočená, ale poté začala spolupracovat. Byl to krásný, sladký a hlavně pro ni nekonečný polibek.

,,Jestli je tohle náš konec, tak jsem tě alespoň naposledy políbil."

,,A nebo to je zatoulaná kočka." Řekla Emma a se smíchem ukázala na černou kočku olizující si tlapku.

............

Emma se s trhnutím probudila ze spánku a podívala se na hodiny vedle její postele. Byly tři hodiny ráno. Uhladila si spocené vlasy a povzdychla si. Vzpomínky ji pronásledovaly už i ve snech. Nejvíc ji ale zajímalo, proč se se svým neznámým kamarádem líbala ve sklepě.


Odhaluji čím dál více!

No Name✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat