Čtyřicátá devátá

1.6K 227 42
                                    

Každý den Čtyřka litoval více a více toho, co Emmě řekl. Věděl, že vzpamatovat se z toho, co udělal ji trvalo dva roky než se z toho vzpamatovala. Pak měla tu autonehodu a mohl začít od začátku... Měl ji to říct už na začátku!

Hlavu si dal do dlaní a povzdychl si. Tolik toho litoval a tolik mu chyběla. Konečně se vyhrabal z postele a po studených schodech sešel dolů. Byl na tom hodně špatně. Když zapl radio a z ledničky vytáhl mléko, tak někdo zazvonil. Oči se mu rozzářily a pomyslel, že by to mohla být Emma.

Mléko odložil a doběhl ke dveřím. Poupravil si několik dní nečesané vlasy a otevřel. Hned ho polila vlna zklamaní, když tam místo Emmy byla Caroline. Vypadala pořád stejně. Blonďaté vlasy se ji vlnily kolem bělostných ramen a rty měla zrudlé stejně jako tváře.

,,Ehm, co potřebuješ?" Optal se ji a ona si skousla ret.

,,Vím, že jste si s Emmou dali pauzu. Pusť mě dovnitř." Zašeptala a bez svolení vkročila do jeho bytu. Porozhlédla se a nakrčila nos nad zkaženou pizzou na stole.

,,O čem chceš mluvit?" Dal Čtyřka oči v sloup.

,,Já mluvit nechci." Utrousila než se vrhla na jeho rty.


To se nám to jaksi vyvrbilo! V příštím díle se podíváme, jak je na tom Emma :) Na gifu můj další budoucí manžel Dylan! Bože on je tak dokonalý a miluji jeho humor!

Ps: Moc děkuji za přesáhnutí 30K! ❤❤❤

No Name✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat