Kerem'in pişmanlığı

3.8K 88 4
                                    

 Kiminle buluşacağımı söylemeden önce ilk Kereme baktım, kiminle buluşacağımı söylediğim de surat ifadesini çok merak ediyordum…

Zeynep: Tamam uzatmayın Aksel’le buluşacağız.

Kerem: Anlayamadım? Bunu gerçekten sesli söylediğin fark edememişti o an…

 Zeynep’in Kerem’e gözlerini devirerek gülümseyişindeki anlam cevap vermesini gerektirmedi ki zaten cevap da vermezdi. Masada ki kimse bir şey demeye cesaret edemezken sessizliği Zeynep bozdu.

Zeynep: Herkese afiyet olsun ben hazırlanayım.

 Masaya otururken ki gülümsemesi hala yerindeydi bu kız gamzelerini kullanmayı çok iyi biliyordu.

 Zeynep masadan kalkıp merdivenlerden çıktığı an, Kerem tüm siniriyle masaya bir yumruk geçirdi. Herkes tek tek kalktı masadan.

 Kerem’in ağzından

Bizi birbirimizden ayıran adamla görüşecekti inanmıyorum Zeynep böyle bir şey nasıl yapar. Ben onu deli gibi severken sırf o adam zarar vermesin diye gittim. Bırakıp gittim. Hem de sanki gitmeyi kendim istiyormuşum gibi Zeynep’i ardımda bırakıp gittim.

Geçmiş Zaman

Kerem tam kapıyı açıp eve girerken çalan telefonuyla duraksadı… Aksel diye geçirdi içinden. “ bu herif şimdi beni neden arıyor ki?” Aksel’in görüntülü aramasına cevap verip konuşmaya başladı…

Kerem: Sen hala beni ne cesaretle arayabiliyorsun?

Aksel: Bu sefer ki cesareti Zeynep veriyor, biricik sevgilin.

  Sırıtması her ne kadar Kerem’in sinirini bozsa da Zeynep’in adını ağzına aldığı için ağzını burnunu kırmak istiyor Aksel’in.

Kerem: Dişlerinin arasından cevap veriyor Aksel’e sinirlendiği her halinden belli. “ sen ne diyorsun. Zeynep’in adını ağzına alma.

Aksel: Ulan Sayer, anlayıp dinlemeden tehdit ediyorsun hiç yakışıyor mu sana?

Kerem: Lan seni var ya. –

Aksel: Dur dur… Söylediklerimi iyi dinle şimdi. Bakayım dinliyor musun? Hı şimdi kardeşime yaşattığın acıları Zeynep’e yaşatmama ne dersin?

Kerem: Öldürürüm seni Aksel!

Aksel: Öldürürsün beni? İyi düşün bakalım bi sen beni bulana kadar ben Zeynep’e neler yapabilirim, sakinleş de bir düşün.

Kerem: Zeynep’in saçının teline dokunamazsın sen.

Aksel: Bir bak bakalım yapabilir miyim? Yoksa yapamam mı? Sen karar ver okey.

 Aksel telefonunu Zeynep’e doğru döndürdü tam Aksel’in önündeki masada hiçbir şeyden haberi olmadan telaşlı ve bir o kadar da neşeli bir şekilde telefonu ile konuşuyordu…

Aksel: hmm gerçekten güzel… Çok güzel bir sevgilin var Sayer, her erkeğin sahip olmayı isteyeceğin bir sevgilin…

Kerem: Akseeel seni gebertirim. Evde sinirden dört dönüyordu. Zeynep’i kaybetme korkusu çoktan işlemişti içine.

Aksel: Gebertirsin tamam, hadi hevesini kırmayayım.

Kerem: Ne istiyorsun Lan?

Aksel: Begüm’ün çektiği acılardan sonra Zeynep’e zarar vermeyi düşündü –

Kerem: Zeynep’e dokunma!

Aksel: Duuur. Sakin ol. Neden sinirleniyorsun ki konuşuyoruz sadece…

 Ben senin canının nasıl yanacağını çok daha iyi biliyorum… Zeynep’i terk edeceksin.

Kerem: Hayır. Yapmadığım hiçbir şeyin acısını çekmem ki sevdiğim kıza bu yüzden hiç acı çektirmem. Ben begüme bir şey yapmadım, o beni seviyordu ben Zeynep’e aşıktım.

Aksel: Kes. Ayrılacaksın Zeynep’ten.

Kerem: Hayır!

Aksel: Tamam bakalım Kerem Bey sevdiğin kızın canı yanarken de böyle konuşabilecek misin merak ediyorum.

 Aksel oturduğu yerden kalkıp Zeynep’in yanına doğru yaklaşmaya başladı.

Kerem: Tamam lan tamam, uzaklaş Zeynep’ten.

Aksel: Bugün bitecek bu iş.

Kerem: Tamam dedim uzaklaş…

Geçmiş Son…

 Keremin ağzından

O kadar pişmanım ki o herifi dinlediğim, oraya gelip onun ağzını burnunu kırmadığım için… Seni bırakıp gittiğim için o kadar pişmanım ki Zeynep. Senin iyiliğin için anlatabilsem sana, biliyorum sen korkmazdın bir şeyden diyeceksin ama söz konusu sendin o herif sana çok yakındı anlayabilecek misin bir gün beni? Ben o herif yüzünden senden gittim, şimdi sen o herif yüzünden benden gidiyorsun…

Aşık OlmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin