"Já se nudím!" protáhla jsem a rozhodila nesmyslně rukama.
"Tak si něco vymysli" odbyl mě Jerome.
"A co děláš ty?" zasmála jsem se.
"Přemýšlím."
"Nepovídej!" udělala jsem ten nejpřekvapenější obličej, jaký jsem svedla. On mě jen spražil zlostným pohledem.
"No tak jdeme ven, když jinak nedáš."
"Jupí!" vypískla jsem a vyskočila na nohy. Jen se zasmál a vyšel před dům. Ještě že jsou prázdniny, asi bych to nedala, když mám poslední dobou takovouhle náladu.Šli jsme přes kopec, kde dřív bývala skládka. Čekali jsme, jestli se někdo objeví, aby nám tu procházku trochu osvěžil. V tom se za námi ozvalo: "Jerome Valesko, pusť tu dívku a vzdej se!" Otočili jsme se a pohledem se dohodli, že nejlepší bude z Gordona udělat blbce.
"Prosím?" promluvil Jerome.
"Pusť tu dívku a vzdej se!"
"Počkejte, vážně jste mu právě řekl Jerome Valeska? Ten z filmu?" rozchechtala jsem se co nejvíc normálním smíchem. "A vás dali k policii?"
"Je to nebezpečný vrah."
"Ne, je to Martin a chodí do školy na Čerňáku" zavrtěla jsem hlavou a naoko tázavě se podívala na Jeroma.
"A vy jste kdo. Vy spolu chodíte?" zeptal se Gordon nejistě. Už jsem chtěla zavrtět hlavou, když Jerome řekl "ano."
Gordon se ale netvářil moc přesvědčeně a tak jsem si myslela, že nám to neprojde. Pak ale Jerome udělal tu největší blbost, aby ho přesvědčil. Přitáhl si mě k sobě a začal mě líbat. Aby to vypadalo přesvědčivě, zajela jsem mu rukou do vlasů a polibky mu oplácela. Ano, určitě to bylo kvůli Gordonovi. Obyčejná holka se přece nemůže zamilovat do psychopata..
Jerome se ode mě odlepil, vrhl po mně váhavý pohled a pak svou pozornost obrátil ke Gordonovi. Ten už shoval pouta i zbraň a nervózně se podrbal na zátylku.
"Omlouvám se, dneska jsem trochu mimo" zavrtěl hlavou a odešel.
"Doma si promluvíme" zašeptal Jerome hrozivě.
ČTEŠ
It's true? [FF-Jerome Valeska] #DOKONČENO
FanfictionFilm Gotham ožívá! Praha se stala obětí obrovského omylu, při kterém postavy z nebezpečného filmu ožívají! Přečtěte si příběh Míši, dívky z hlavního města ČR, která se dostane do kontaktu s jednou z nejnebezpečnějších postav.