"Jsem zpět!" zařvala jsem na celý barák. V předsíni se objevila Síma a dokonce i Kiki. Obě vytřeštily oči, když viděli, kdo za mnou stojí.
"Ty ses zbláznila" vydechla nakonec Síma.
"To vím už dávno, ale s tímhle to nesouvisí" zasmála jsem se a Jerome se mnou.
"Řekl bych, že ten trest splnil účel."
"Jaký účel!" vypálila hned Síma. Musím říct, že mě skoro dojímá, jak za mě bojuje.
"Že je jako já!"usmál se Jerome.
"Magor?" poznamenala Kiki. Jerome jí odpověděl zamračením.
"Být vámi tak si nevyskakuju. Máme ještě nevyřízené účty. Kdo z vás zavolal policii?"
"Já." přihlásila se okamžitě Síma. Jerome už začal vytahovat zbraň, ale já ho zastavila.
"Jerome prosím."
"Znáš mě dost dobře na to, abys věděla, že na mě prošení neplatí" zasmál se a pokoušel se mě odstrčit.
"Noták," objala jsem ho. "zrovna jsem tě dostala ven. Tak to pro mě udělej." Položil bradu na moji hlavu a zabručel.
"Neměla bys mě přesvědčovat."
"Plosím" zmáčkla jsem ho ještě víc, že jsem se divila, že se nezačal dusit.
"Tak fajn" uklidil zbraň.
"Diký!" naposledy jsem ho přimáčkla a odtáhla se od něj. On si dal ruku kolem mých ramen a hodil po Símě naštvaný pohled.
Sedli jsme si na pohovku a Jerome si mě přitáhl na klín. Byla jsem rudá jak rajče a on se tomu smál. Naklonil se k mýmu uchu a zašeptal "na těch knížkách přece jen něco bude". Zavrtěla jsem se a on se uchechtl. Holky nás zatím sledovaly nesouhlasným pohledem.
"Tak my půjdeme" pronesl Jerome panovačným hlasem. Okamžitě jsem vstala. "Takhle poslušná se mi líbíš" zašeptal Jerome, než jsme vyšli z domu.Jakmile za námi zaklaply dveře od jeho domu, natiskl mě na zeď.
"Jerome.." vydala jsem ze sebe nervózně. Jen se samolibě ušklíbl a přisál se mi na rty. Okamžitě jsem mu zajela prsty do vlasů. Zasténala jsem, když jsem ucítila na zádech bolest od řezných ran, co mi způsobil. Pocítila jsem, jak se do polibků usmál. Byl to zlý škleb. Ale já byla hloupá a tehdy jsem si to neuvědomila. Jediné co jsem vnímala, bylo to, jak se na mě tiskl.Pohled Jeroma
Jakmile jsem ji políbil, začala spolupracovat. Byla tak slabá.. a vůbec netušila co mám v úmyslu. Nad tím jsem se musel usmát. Mám ji omotanou kolem prstu. Odtáhl jsem se a ona se na mě dívala.. zamilovaně? To si snad dělá srandu. V duchu jsem se zasmál, nechal ji tam stát a šel si lehnout.
ČTEŠ
It's true? [FF-Jerome Valeska] #DOKONČENO
Fiksi PenggemarFilm Gotham ožívá! Praha se stala obětí obrovského omylu, při kterém postavy z nebezpečného filmu ožívají! Přečtěte si příběh Míši, dívky z hlavního města ČR, která se dostane do kontaktu s jednou z nejnebezpečnějších postav.