Jsem tu už týden zavřená. Jerome mi jen občas přinesl něco k jídlu a hned zase odešel. Takže jsem začala trochu bláznit.
Ozvalo se cvaknutí zámku a vešel Jerome. Přistihl mě, když jsem zrovna byla zavěšená vzhůru nohama na závěsu na okně a smála jsem se.
"Leen?" zamával mi rukou před obličejem.
"Já jsem Míša" pronesla jsem chraptivě, protože se mi do hlavy hrnula krev.
"Jenže tohle je tvoje přezdívka. Leen. Co ty na to?" mluvil na mě jak na malý dítě.
"Hraješ si na cvokaře?" uchechtla jsem se a spadla na závěsu asi o metr níž. Konečně jsem však byla hlavou vzhůru.
"Pokoušel jsem se" přiznal se smíchem Jerome.
"Je to fajn."
"Čeho?"
"Ta přezdívka. Líbí se mi" seskočila jsem před něj na zem. "Chtěla bych ven."
"Ne, zlobila jsi, tak jsem udělal opatření, abys to neudělala znova. Už půjdu."
"To mě tu zase necháš?" zakňourala jsem a zatahala ho za rukáv.
"Vrátím se zítra ráno zlatíčko" pohladil mě po vlasech jako psa a odešel.Zvenčí se ozvaly policejní houkačky. Někdo musel zavolat policii. Pak jsem zaslechla pár ran, slova "Jerome Valesko, zatýkám vás" a jak něco táhnou po zemi. Pak někdo šel nahoru.
"Ťuk ťuk!" otočila jsem se a zjistila, že za oknem stojí na žebříku Síma. Otevřela jsem okno.
"Pojď rychle, než tě tu najde policie. Poslali by tě k psychologovi" vylezla jsem za ní ven.
"Jeroma zatkli. Vezou ho do Arkhamu."
"Do Arkhamu?" vykulila jsem na ni oči.
"Tak se teď říká věznici na Pankráci. Maj tam spešl oddělení nazvané Arkham. Už to bylo v televizi, objevil se Jerome, Gordon, Greenwood a Barbara. Všichnu teď vědí, že se z Prahy stává něco jako Gotham" šeptala, zatímco jsme se plížili kolem domu. Jeroma zrovna odváželi policejním autem. Viděla jsem ho za zadním okýnkem. On si mě všiml také, ušklíbl se, zamával a poslal mi vzdušnou pusu. Zmateně jsem na něj zírala, dokud mi jeho úsměv nezmizel z dohledu.
ČTEŠ
It's true? [FF-Jerome Valeska] #DOKONČENO
FanfictionFilm Gotham ožívá! Praha se stala obětí obrovského omylu, při kterém postavy z nebezpečného filmu ožívají! Přečtěte si příběh Míši, dívky z hlavního města ČR, která se dostane do kontaktu s jednou z nejnebezpečnějších postav.