1. Autobus

652 39 13
                                    

Bylo pět hodin ráno. Zkoukla jsem další díl seriálu Gotham a přichystala se do školy. Potom jsem nasedla do autobusu a jela. Bylo 1. září a nejspíš k nám přijde pár nováčků a to také znamená nový zasedací pořádek. Vím, že se u nás někdo snaží zařídit zasedání holka+kluk a stále doufám, že se jim to nepovede. Kluci v naší třídě nepatří právě k nejhodnějším lidem planety.

Usadila jsem se dozadu k oknu a zamyšleně hleděla před sebe. Ani nevím, nad čím přemýšlím. Aktovku jsem si tiskla k hrudi, abych se necítila tak prázdně. Venku lilo jako z konve a autobus se řítil směrem k Černýmu mostu asi padesátkou. Tenhle den měl jen jediný plus: první den školy se nebudeme učit. Což naopak znamená že umřu nudou.

Náhle mě něco přimělo zvednout pohled od mé oranžové tašky a podívat se o pár řad přede mě. Byly tam sedačky otočené protisměru jízdy, takže jsem si mohla dobře prohlédnout, kdo tam sedí. V tom jsem strnula úžasem. To přeci není možné.. taková podoba. Oči jsem valila na vytáhlého zrzka s malou taškou a přidrzlým úšklebkem. Koukal se z okna, pak ale na sobě nejspíš pocítil můj pohled a tak očima také zklouzl na mě. Když viděl, jak si ho prohlížím (nejspíš překvapeně a trochu vyděšeně), úsměv se mu ještě rozšířil.
Lehce vykolejená jsem svou hlavu otočila zpět k aktovce a vyndala si mp3. Písničky mě snad uklidní. A jak mě asi mají uklidnit písničky typu Halsey-Control?
Nemohla jsem si pomoct. Chvílemi jsem prostě pohledem zalítávala k tomu zrzkovi a hned se zas odvracela. Zároveň jsem si nepříjemně uvědomovala, že má v ruce školní tašku. Dost jsem doufala, že jde do školy ve Chvalech nebo v Újezdě. Ale jel se mnou a pár dalšími studenty na Černý most, stejně tak i metrem až do mojí školy.

It's true? [FF-Jerome Valeska] #DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat