25. Pozdrav Brumbál

342 26 0
                                    

Seděli jsme u mě doma. Vážně, to to tu nikdo nehlídá?

Hned jak jsme přišli, oba jsme padli mrtví na postel. Tak fajn, Gordnovi to tak ulehčovat nebudu. Skoro mrtví. A Jerome to vážně udělal! Nevěřila jsem mu.. do teď. Dva psychopati na útěku. Zamilovaní psychopati. To není moc dobrá kombinace, aspoň pro naše okolí ne. Byla tma jak v ranci, protože bylo něco kolem půlnoci. Jerome si mě přitáhl do objetí.
"Takže vše odpuštěno?" zafuněl mi do vlasů. Zasmála jsem se.
"Vše odpuštěno."

Probudila jsem se jako první. Ty hlasité rány zezdola prostě nešlo přeslechnout. Někdo musel být v kuchyni. Pomalu jsem se tam doplížila s nožem v ruce. Když jsem otevřela dveře, úžasem jsem otevřela ústa. Harry Potter, Hermiona Grangerová, Ron Weasley a Albus Persival nevímjakdál Brumbál.
"Tohle už je fakt na palici" hlesla jsem, když jsme na sebe zírali asi pět minut.
"Jerome!" zaječela jsem na celý barák. "Máme návštěvu!"
Jerome se přiřítil s pistolí v ruce, celý rudý. Bože co to tam dělal? Vzápětí mu spadla čelist, asi jako předtím mně.
"To tu ožívají filmy nebo co?"
Slova se ujal Brumbál. Jak jinak.
"Jsme tu jen proto, že jsem vám chtěl pomoci dostat se zpět do toho vašeho 'obživlého filmu'. Harry se ke mně připletl a bohužel s sebou vzal i jeho přítele" káravě na ně pohlédl, přičemž jsem vyprskla smíchy.
"Způsobili jste obrovský chaos. Jistě se ptáte, jak to vzniklo. V našem filmu se jistý kouzelník" znovu šlehl pohledem po Harrym, "pokusil vytvořit pro své bližní filmové figurky. Vzal si mudlovské filmy a začal kouzlit. Jako první se mu pod ruku dostal film s názvem Gotham. Když kouzlo pronesl, okamžitě si uvědomil, že je něco špatně. Všechny postavy z filmu zmizely. Bohužel se to rozhodl říci až teď, což byla obrovská chyba, jelikož už jste dávno mohli být zpět." Když domluvil, nastalo hluboké ticho.
"Ehm.." odkašlala jsem si. "Takže jestli to dobře chápu, Jerome a všichni ostatní jsou tu jen proto, že Harry si chtěl vyčarovat akční figurky?" Všichni vybuchli smíchy, dokonce i Brumbál se pousmál.
"Takže nyní vás dopravím domů. Je to složité zaříkadlo, ale řekl bych, že jsem toho dosti schopný" pak pohlédl na mě. "Vy asi nejste z toho filmu, že?" Zavrtěla jsem hlavou.
"Musíte se svého přítele pevně držet. Pokud tedy chcete zpět s ním" Okamžitě jsem přikývla, za což mě Jerome obdaroval zářivým úsměvem.

Z pohledu třetí osoby
Před domem se seřadilo do kruhu šest osob. Dva psychopati, tři kouzelníci a jedna čarodějka. Nejstarší z nich zvedl do vzduchu svou hůlku, začal něco odříkávat a do vzduchu proudily paprsky světel. Trvalo to pár minut. Vysoká blondýna se pevně držela zrzka. Netrvalo dlouho a objevily se účinky jejich počínání. Ve věznici na Pankráci zmizeli vězni z oddělení zvané Arkham, dokonce i celé ono oddělení. Všichni, co ve městě neměli co dělat, se vypařili, jakoby se po nich zem slehla. Stejně tak zmizeli i dívka se zrzkem a zbylí čtyři kouzelníci. Nikdo si nevzpomínal na to, co se v posledních několika měsících událo, jen dívka jménem Síma si na vše vzpomínala. Dokonce věděla i to, že její nejlepší kamarádka navždy zmizela ve filmovém světě. Byla to zase ta stará klidná Praha, jak ji každý znal.

It's true? [FF-Jerome Valeska] #DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat