"Juni.. Daff säger att jag måste.. "Låtsas" vara ihop med nellie Berntsson.."
Jag blev chockad.. Vi hade just blivit tillsammans och han gör slut med mig direkt?
"Juni.. Det är bara för mitt rykte inte ligger på topp.."
Jag reser mig upp och går rakt ut från pizzerian, varför är allt så komplicerat i Sverige? Jag vill hem till London..
Jag springer hem och lägger mig i min säng och gråter.. Varför gillar jag den idioten!? Jag reser mig upp och torkar mig under ögonen.. Vad brukar jag göra i London när jag är ledsen? Just ja!! Lucy!!
*Felix Sandman are an idiot!!*
Jag ångrar mig direkt när jag har skickat det! Men det är försent.. Läst..
*What?! No!! U are an idiot!! And a fkn player!!*
Va?.. Å nej..
*Sorry Lu I don't mean in that way!*
Men när jag just skickade det kom det in en massa notiser från Twitter.. Jag öppnar Twitter och ser vad Lucy har lagt upp!!
*She is hurt Felix! Hate her 4 ever!*
Sen en bild på vår conversation.. Åh Gud.. Allt hat rullar in på två sekunder..
*i never ship them anyway! She's a loser from the beginning!*
*Such a hoe!!"
*when I see her ill punch her, promise!!*
*Just two Word! FUCK her!!*
*Burn in hell bitch!*
Jag slänger mobilen i väggen och tar i kudden och skriker och gråter.. Ingen gillar mig.. Kan inte mamma komma hem.. Jag har fått nog! Jag har inget lyckligt slut.. Ingen.. Älskar mig..
Jag tar upp mobilen och börjar filma.."Hey! I'm the real juni mcruth, and ye.. I'm had enough.. This is my last tweet.. I know a pretty big mountain near here.. Hope you now what I mean! The "hoe" say bye!"
Jag stänger av kameran.. Det här händer verkligen.. Jag kommer dö.. Jag tweetar videon och börjar gå ut...
När jag är på toppen av berget kollar jag ner.. Men jag går endå längst ut hur man komma... Hejdå mitt vackra liv.. Kommer inte sakna ett skit!
_________________________________________________
Hoppas nellie blev bra :) iaf tro inte att det här är slutet.. Kommer mer snart<3 tack för över 200 läsare!! Love you all!!
YOU ARE READING
Två världar
FanfictionHejsan, jag heter Juni och är 17 år jag flyttade till London när jag var tio år och har bott där sen dess men helt plötsligt vänds allt upp ned, jag ska flytta till Sverige igen.. Och två helt olika världar möts.. (Detta utspelar sig år 2016 och the...