Kapitel 32

962 17 1
                                    

"Felix du kan inte hoppa ut ur bandet för en tjej?!" Säger daff till mig

"Daff, det är inte bara en tjej, hon betydde allt för mig!" Skriker jag till honom

"Felix, har du inte märkt hur mycket hon har stått vägen i eran karriär, hon skapade enorma problem som jag fick fixa! Det blir bättre utan Juni" säger han och kollar allvarligt på mig.

Jag fattade inte att han verkligen sa det till mig!?

"BÄTTRE UTAN JUNI?! JAG ÄLSKAR HENNE!! HON ÄR EN FANTASTIK MÄNNISKA!!"

"Felix kom vi drar och pratar nån annanstans" säger Ogge drar med killarna och mig ut till sol ljuset.

"Felix, vill du verkligen lämna bandet?" Frågar Omar och kollar på mig med ledsna ögon

"Ja... Jag... Kan inte fatta att Juni inte har känslor för mig längre.." Säger jag och är påväg att gråta..

"Felix.. Eran relation har varit upp och ner hela tiden, som daff sa... Det kanske var bäst att ni gjorde slut.." Säger Oscar till mig

Jag kan inte fatta det? Inte dom också?!

"Jag är ute ur bandet.." Säger jag och går..

*Junis POV*

Efter några timmar av gråt i min säng går jag in på telefonen och in på Twitter, och ser vad Felix vad Felix har Twittrat!

Sorry foooers.. I'm gonna leave the fooo.. I feel so empty.. Me and Juni are history.. I'm really gonna miss you Juni, and all the amazing foooers! I rember our first concert in annexet.. Hope everyone have a great day.. I miss you Juni..

Nej nej nej!! Det var inte såhär det skulle bli!! Jag springer ner för trappan rusar ut genom dörren och springer på gatorna till Felixs hus, jag bankar på dörren...

Felix.. Hans blond bruna hår hans glittrande ögon.. Perfekt..

"Juni?" Säger förvånat

"Felix.. Jag älskar dig.."

Jag kysser honom.

Nu är allt perfekt..

_______________________________________________________

Okej gott folk.. Allt gott har ett slut.. Jag kommer tyvärr lämna Juni och killarna här.. :(

Men jag kommer nog göra en ny fan fic snart :)

Två världarWhere stories live. Discover now