Det kändes skönt att stå där på bron, bara han och jag och kramas.. Men plötsligt hör jag bakom mig.
"FELIX!!" Skriker några tjejer
"DU FÅR IMTE SLUTA I BANDET!" Skriker dom
Han kollar på mig och ler,
"Jag ska inte.."
Jag ler..
Det står massa tjejer på gatan, jag hör en tjej skrika mitt namn. Jag kollar förvånat på henne, hon vinkar ner mig gatan, jag går ner till henne.
"Hej juni! Du är verkligen min förebild! Du är så stark, så jag undrar om jag får ta en bild med dig?" Säger hon och ler, jag blir alldeles varm i kroppen, ingen har velat ta bild med mig!
"Självklart!" Säger jag och ler, hon tar upp sin telefon och tar ett kort, det blev hemskt på mig.. Verkligen!
"Tack så så så mycket!"
"Ingen fara" säger jag och skrattar
"Vad heter du?" Frågar jag
"Ehm.. Engla" säger hon lite blygt..
"Åh fint namn!" Säger jag
"Vill du följa mig på Twitter sen..?" Frågar hon
"Visst! Vad heter du?"
"EnglaSandstrooom"
"Okej kollar det sen, men jag ska nog tillbaka till Felix nu!"
"Okej, hejdå"
"Hejdå!" Säger jag och ger henne en kram, sen får jag upp till Felix igen.
Efter ett tag har Felix berättat allt som har hänt på Twitter och Instagram och det mesta drama har lagt sig. Vi sitter i hans soffa, jag ger honom en kyss på munnen men han står emot.
"Är de nått Felix?" Frågar jag honom.
"Det är bara det att.. Har du verkligen känslor för mig?"
"Vad menat du?"
"Ja.. Du gjorde ju slut..?"
"Ja.. Jag vill bara inte vara ivägen för dig och din karriär..."
"Jahaaaaa" säger han förstående
"Men kan jag få en ny puss då?" Säger han och ger mig ett peddo smile, jag ler och sätter mig i hans knä och ger honom en kyss. Det övergår till hångel och han lägger sig ner i soffan och jag lägger mig över honom. Vi fortsätter och plötsligt harklar någon sig. Jag flyger upp ur soffan, där står killarna.
"Vafan? Ska ni alltid störa oss?!" Säger Felix lite skoj irriterat
"Oj ville inte förstöra eran hångel stund" säger Omar och ler
Jag slänger en kudde på honom.
"På det viset Juni?" Säger Omar och hoppar över soffan och slänger mig i soffan, han börjar kittla mig.
"NEJ NEJ OMAR SLUTA! " säger jag och skrattar, när han kittlar mig åker min tröja arm upp och Oscar reagerar snabbt.
"Omar sluta!" Säger han allvarligt.
"Men vad är med dig då?" Frågar Omar och reser på sig
"Juni kom hit." Säger han och pekar framför sig, jag går fram till honom men fattar riktigt inte vad som händer
"Visa mig din arm" säger han, då hugger det till i min mage.. Just det.. Dom vet inte.. Vad jag gjorde när dom var på turné..
"Vad pratar om?" Frågar jag
"Juni, visa mig din arm"
Jag suckar och drar sakta upp min tröjarm så man ser mina skär sår..
"Juni, varför?" Frågar Felix..
"Jag har mått piss bara.."
_______________________________________________________
Hoppas ni gillar det, btw jag ville fortsätta på den här.
Har planerat vad som ska hända också, jag kan ger er lite hintar
1. Mer romantik ;)
2. SPÄNNANDE :))
2. Svek
YOU ARE READING
Två världar
FanfictionHejsan, jag heter Juni och är 17 år jag flyttade till London när jag var tio år och har bott där sen dess men helt plötsligt vänds allt upp ned, jag ska flytta till Sverige igen.. Och två helt olika världar möts.. (Detta utspelar sig år 2016 och the...