"Sure.." Svarar jag börjar äta..
På shopping centret går vi in på en kläds affär men hon kollar bara på saker åt Stacey, men då ser jag världens finaste tröja! Jag tar den, det är ett vitt linne som det står Selfie på!
"Lauren, can I get this?"
"You kidding right? What you gonna be? A hoe?!"
"What.. No.. I think this are pretty.."
"Huh.. Look at this!! You can see right thru it!" Hon trycker upp den i ansiktet på mig, jag ser att vi har fått en liten publik av mammor..
"You will look ugly in It anyway!"
Jag kollar ner i marken.. Jag går sakta och kollar ner i marken..
Men då kommer några kvinnor fram till mig..
"I know you should look awesome in that top!" Säger en
"Thank you.. But yeah.."
Dom ler mot mig och går vidare..
Mina dagar går vidare.. Fin uppfostran.. Se Stracey bli bortskämd medans jag hamnar på sidan.. Jag glömmer nästan bort killarna.. Det känns skönt att glömma dom lite också.. Liksom en del problem går bort men jag saknar dom nå' enormt! Jag började bli mobbad i skolan väldigt snabbt.. Villket inte var så kul.. Jag blev kallade för ord.. Blev puttad allt var bara hemskt här i London! Jag saknade Sverige!
Men en dag ringer telefonen med ett väldigt positivt samtal! Jag ska få få flytta tillbaka till Sverige!! Jag får en till chans!! Jag trodde att det här aldrig skulle hända!
Här kommer jag Sverige!!
Jag packade mina väskor sa hejdå och åkte till flygplatsen direkt! ÄNTLIGEN skulle jag få börja om i Sverige och gör allting rätt igen!
Jag kom fram till mitt gamla hem igen! Allt doftar hemma igen!
Vad ska jag göra först!? Kanske gå ner till stan och ta en kaffe?
Jag tar min jacka igen och går ut mot den varma luften..
Jag tar bussen till stan och går ner till plattan, jag tar upp mobilen och fotar mina fötter på det svart vita 'golvet',
Men då går någon in i mig så jag faller mot marken,
"Shit asså! Sorry asså!" Säger han och tar av sig solglasögonen..
Du måste skoja..
YOU ARE READING
Två världar
FanfictionHejsan, jag heter Juni och är 17 år jag flyttade till London när jag var tio år och har bott där sen dess men helt plötsligt vänds allt upp ned, jag ska flytta till Sverige igen.. Och två helt olika världar möts.. (Detta utspelar sig år 2016 och the...