Jag vänder mig om och börjar gå upp mot huset
"DET HÄR ÄR INTE ÖVER!" skriker hon, men jag ignorerar henne..
När jag sitter i soffan tänker jag lite på det vi sa..
Jag har bara börjat
Vad menar hon med det, är det inte nog med att dom redan hatar mig eller?
Jag vet inte vart jag ska ta vägen, vart är min mamma? På jobb antar jag.. Säkert i Spanien eller nått.. Puh.. Slår vad om att hon ligger och solar..
Jag tog upp min mobil och började kolla Twitter, jag klickar på en video som nellie har lagt upp..
Hej.. Jag tänkte berätta sanningen om Juni.. Hon.. Hon..
Hon börjar fake gråta..
Hon.. Sa att jag ska berätta detta.. Hon och Felix är INTE syskon.. Dom var tillsammans förut och nu.. Nu... Har hon börjat slagit mig.. Hon slog ner mig på gatan idag utanför hennes hus.. Hon är så desperat efter Felix.. Så.. Hon slår MIG.. Liksom vad har jag gjort? Är tillsammans med den man älskar..? Felix och jag älskar varandra.. Och så stannar det.. Puss och hej..
(Allt detta sa hon på engelska)
Mina tårar börjar falla.. Hela världen mot mig..? Vad ska jag göra..?
Men viktigas.. Vad ska killarna tycka..? Jag börjar få massor av tweets och Instagram notiser..
U so mean and ugly!
Haha.. U such a joke!
What's wrong with ur hair?! Haha a bush or somethin'
Go and kill ur self!
Okay.. Your punch people in their face? You are so disgusting!
Nobody likes you!
JAG MÅSTE HITTA KILLARNA! Jag tar upp min mobil
Vart är ni? Smsar jag i all hast och tar på mig ett par skor
I dansstudion:) får jag tillbaka, jag börjar springa, jag springer, och springer..
När jag är framme letar jag rätt på deras sal och knackar.
"Det är öppet Juni!" Ropar Omar, jag öppnar dörren.. Men jag får hjärnstopp.. Vad ska jag säga?
YOU ARE READING
Två världar
FanfictionHejsan, jag heter Juni och är 17 år jag flyttade till London när jag var tio år och har bott där sen dess men helt plötsligt vänds allt upp ned, jag ska flytta till Sverige igen.. Och två helt olika världar möts.. (Detta utspelar sig år 2016 och the...