Κεφάλαιο 4

5.2K 322 38
                                    

Δημήτρη's pov

Γ- Έχω καλά και κακά νέα.

  Όταν το άκουσα αυτό έμεινα. Δηλαδή τι μπορεί να έχει πάθει. Μακάρι να μην είναι κάτι σοβαρό και να μην έχει πέσει σε κόμμα.

Μπ- Πείτε μας σας παρακαλώ τι έχει το κοριτσάκι μας.

Γ- Είναι μια χαρά έχει συνέλθει αλλά τώρα κοιμάται γιατί έπρεπε να ξεκουραστεί. Όμως για κάποιο χρονικό διάστημα θα έχει μερικές ζαλάδες και για μερικές μέρες δεν θα θυμάται κάποια πράγματα. Θα θυμάται αλλά όχι όλα.

  Δηλαδή το χτύπημα της προκάλεσε προσωρινή αμνησία; Δεν το πιστεύω αλλά το κυριότερο είναι ότι είναι καλά.

Μπ- Μάλιστα, μπορούμε να τη δούμε;

Γ- Ναι φυσικά περάστε.

  Μέσα στο δωμάτιο μπήκαν οι γονείς της, ο αδερφός της και η Άρτεμις ενώ εγώ έμεινα έξω. Θέλω να μπω τελευταίος όταν θα κοιμάται.

Αφροδίτη's pov

  Ένιωσα έναν πόνο στο κεφάλι ο οποίος με έκανε να ανοίξω τα μάτια μου και να φωνάξω. Όταν άνοιξα τα μάτια μου είδα ότι είμαι σε δωμάτιο νοσοκομείου και δίπλα μου να στέκονται ένας γιατρός και μια νοσοκόμα.

Ν(οσοκόμα)- Γιατρέ ξύπνησε.

Γ- Πώς είσαι;

Αφ- Καλά πιστεύω.

Γ- Πώς σε λένε;

Αφ- Εεμ Αφροδίτη νομίζω.

Γ- Νομίζεις; Δεν είσαι σίγουρη;

Αφ- Εεμ όχι, δεν θυμάμαι καλά. Γιατί είμαι εδώ; Το μόνο που θυμάμαι είναι το Δημήτρη να μου μιλάει πριν λιποθυμήσω.

Γ- Έχεις χτυπήσει στο κεφάλι και λιποθύμησες όταν ήσουν στο σχολείο. Τον Δημήτρη τον θυμάσαι γιατί αυτόν είδες τελευταίο καθώς ήταν και μαζί σου στο ασθενοφόρο.

Αφ- Μπορώ να τον δω;

Γ- Ναι μετά. Τώρα θα κοιμηθείς γιατί χρειάζεσαι ενέργεια και ξεκούραση και μετά θα έρθουν να σε δουν οι δικοί σου. Να σε πληροφορήσω ότι έχεις προσωρινή αμνησία και σε λίγες μέρες θα θυμάσαι τα πάντα.

Αφ- Εντάξει ευχαριστώ πολύ γιατρέ.

Γ- Άντε κοιμήσου τώρα. Θα πω στους γονείς σου να έρθουν να σε δουν.

Αφ- Εντάξει.

  Μετά από αυτό κοιμήθηκα. Ύστερα από δύο ώρες άκουσα φωνές και ξύπνησα. Είδα μία γυναίκα, έναν άνδρα, ένα αγόρι που μου έμοιαζε πολύ καθώς και μία κοπέλα στην ηλικία μου. Όταν κατάλαβαν ότι ξύπνησα ήρθαν δίπλα μου εκτός από το αγόρι.

Μα- Κοριτσάκι μου πως είσαι; Μας τρόμαξες παιδί μου. Αυτή από ότι θυμάμαι και κατάλαβα είναι η μαμά μου.

Μπ- Πριγκίπισσα φοβηθήκαμε πολύ. Με αυτή του τη έκφραση θυμήθηκα αμέσως ότι είναι ο μπαμπάς μου.

Αφ- Μαμά Μπάμπα σας θυμήθηκα.

Μα- Αχ χαίρομαι κορίτσι μου.

Αρ- Εμένα με θυμάσαι σκατό μου; (έτσι φωνάζουν η μία την άλλη) Ααχ αυτή είναι η κολλητούλα μου.

Αφ- Ναι σκατό μου σε σε θυμήθηκα. Αλλά να ρωτήσω κάτι; Αυτό το αγόρι ποιο είναι; Δεν το θυμάμαι καθόλου. Και γιατί κλαίει;

Μπ- Αφροδίτη μου αυτός είναι ο δίδυμος αδερφός σου ο Αχιλλέας, και το αγόρι με κοίταξε με ένα παρακλητικό και ένοχο βλέμμα σαν να μου ζητάει να τον θυμηθώ και να τον συγχωρέσω. Αλλά δεν θυμάμαι να έχω αδερφό εγώ είμαι μοναχοπαίδι.

Αφ- Μα εγώ δεν έχω αδέρφια είμαι μοναχοπαίδι. Τότε ο Αχιλλέας με κοίταξε με ένα σοκαρισμένο και λυπημένο βλέμμα.  

Αχ- Γιατί αδερφούλα μου δεν με θυμάσαι εμένα τον αδερφούλη σου. Αφροδίτη μου εγώ φταίω για αυτό που έπαθες και το έχω μετανιώσει χίλιες φορές. Σε παρακαλώ όταν με θυμηθείς συγχώρησε με και θα αλλάξω συμπεριφορά προς εσένα.

  Με αυτά που μου έλεγε σιγά σιγά θυμόμουν τον ίδιο αλλά και ότι είχε γίνει. Μέσα μου ένιωθα θυμό, λύπη αλλά και συγχώρεση.

Αφ- Αχιλλέα έλα εδώ. Ήρθε κοντά μου και τον πήρα αγκαλιά. Σε συγχώρησα χαζό μου και σε θυμήθηκα.

Αχ- Ααχ καρδιά μου σε ευχαριστώ και σου το υπόσχομαι θα γίνω καλύτερος.

Αφ- Εντάξει διδυμάκι μου.

Μα- Λοιπόν σε αφήνουμε τώρα. Κοιμήσου και τα λέμε αύριο.

Αφ- Εντάξει, γεια σας. Τα λέμε. Καληνύχτα.

  Οι γονείς, ο αδερφός και η κολλητή μου έφυγαν και έμεινα μόνη. Ήθελα τόσο πολύ να δω τον Δημήτρη αλλά σιγά μην ερχόταν να με δει. Έτσι με πήρε ένας γλυκός ύπνος ο οποίος διακόπηκε από τον ήχο της πόρτας που ανοίγει.

  Πριν ανοίξω τα μάτια μου κατάλαβα ποιος μπήκε μέσα. Αυτό το άρωμα θα το αναγνώριζα οπουδήποτε. Τότε ανοίγω τα μάτια μου και τον βλέπω να είναι σε απόσταση αναπνοής από το πρόσωπο μου.

_______________

Οχ τι θα γίνει άραγε;
Ποιός είναι αυτός που αναγνώρισε η Αφροδίτη;
Το τραγούδι είναι το i don't wonna live forever των Zayn και Taylor Swift

Efi

I love my bullyWhere stories live. Discover now