Κεφάλαιο 15

3.6K 239 4
                                    

Και τότε....

Ενώνει τα χείλια μας σε ένα κτητικό και παθιασμένο φιλί από το οποίο χωριστήκαμε για να αναπνεύσουμε. Αυτός κατευθύνεται προς το λαιμό μου και αρχίζει να αφήνει κατά μήκος του δροσερά και τρυφερά φιλιά κάνοντάς με να ανατριχιάσω.

Μετά συνέχισε να μοιράζει πιο κτητικά και άγρια φιλιά λίγο πιο πάνω από το στήθος μου. Κάποια στιγμή νιώθω ενα πόνο στο λαιμό μου και καταλαβαίνω ότι μόλις με δάγκωσε και μετά με φίλησε τρυφερά στο ίδιο σημείο. Με αυτή του την κίνηση με έκανε να αφήσω έναν αναστεναγμό καθώς τον ένιωσα να χαμογελάει.

Με μια απότομη κίνηση τον ρίχνω δίπλα μου και ανεβαίνω πάνω του. Αρχίζω να του δίνω μικρά βασανιστικά φιλιά κατά μήκος του λαιμού και της κλείδας του. Όταν τον άκουσα να βγάζει έναν κοφτό αναστεναγμό κατάλαβα ότι είχα βρει το αδύναμο σημείο του και αυτό μου έδωσε το θάρρος να συνεχίσω ότι έκανα αλλά πιο έντονα.

Συνεχίσαμε να φιλιόμαστε όλο το βράδυ. Το πρωί ξύπνησα και ένιωσα κάτι βαρύ στη μέση μου. Κοιτάω εκεί και βλέπω τον Δημήτρη να έχει ξαπλώσει πάνω στην κοιλιά μου και να έχει τυλίξει τα χέρια του γύρω από την μέση μου.

Ήταν τόσο όμορφος. Αυτή η γαλήνη και η ηρεμία που υπάρχει στο πρόσωπό του τον έκανε πιο γλυκό. Άρχισα να χαϊδεύω τα μαλλιά χωρίς να τον ξυπνήσω. Κάποια στιγμή τον βλέπω να κουνιέται. Ο γαμώτο τον ξύπνησα και έτσι τραβάω το χέρι μου από τα μαλλιά του αλλά αυτός μου το πιάνει και το βάζει πάλι στα μαλλιά του.

Δ- Συνέχισε το μου αρέσει και με ηρεμεί. Μου λέει γλυκά.

Αφ- Εντάξει του λέω.

Συνεχίζω να τον χαϊδεύω και νιώθω ένα τσίμπημα στην κοιλιά και μετά ένα ζευγάρι χείλια να με φιλάνε.

Τότε κατάλαβα ότι έχει ξυπνήσει για τα καλά. Ήρθε από πάνω μου και άρχισε να αφήνει φιλιά από το λαιμό μου μέχρι το μάγουλό μου. Σταμάτησε ότι έκανε και με κοίταξε στα μάτια και στα χείλη. Χωρίς να χάσει χρόνο ενώνει τα χείλια μας σε ένα γλυκό φιλί.

Σταματάει και σηκώνεται από πάνω μου. Βάζει την μπλούζα του και ανοίγει την πόρτα.

Δ- Έλα να φτιάξουμε πρωινό. Μου λέει σηκώνομαι και τον ακολουθώ μέχρι την κουζίνα.

Δ- Κάτσε θα σε περιποιηθώ εγώ σήμερα. Και εγώ κάθομαι στο σκαμπό που είναι απέναντι από αυτόν.

Τον παρατηρούσα που μαγείρευε και φαινόταν τόσο σέξι. Γυρνάει με κοιτάει αλλά δεν ξεκολλάω τα μάτια μου από το γυμνασμένο σώμα του. Αααχ αυτοί οι κοιλιακοί του.

Δ- Μια φωτογραφία θα κρατήσει πιο πολύ. Τότε ξυπνάω από τον λήθαργο μου και τον κοιτάω ντροπιασμένη στα μάτια. Είμαι σίγουρη ότι έχω κοκκινίσει.

Αφ- Τι μου είπες;

Δ- Λέω έτοιμο το πρωινό.

Αφ- Τέλεια τι έφτιαξες;

Δ- Το αγαπημένο σου. Βάφλες με νουτέλα και μπισκότο.

Αφ- Είσαι Θεός σε λατρεύω.

Δ- Και εγώ σε λατρεύω είπε ψιθυριστά αλλά το άκουσα. Δεν έδωσα σημασία και άρχισα να τρώω.

Έτσι όπως τρώγαμε μου λέει:

Δ- Το βράδυ θέλω να σε βγάλω για φαγητό και μετά για ποτό και δεν δέχομαι αντιρρήσεις. Οκ;

Αφ- Ναι δεν έχω πρόβλημα.

Αυτό το βράδυ θα είναι πολύ μεγάλο. Έχω όμως ένα καλό προαίσθημα ότι κάτι καλό θα γίνει.

Το βράδυ

_____________________
Γειά σας. Τι κάνετε;
Έβαλα μικρό σήμερα γιατί το επόμενο θα είναι πολύ μεγάλο.
Θα γίνει κάτι που θέλουμε εδώ και πολύ καιρό να γίνει μεταξύ Δημήτρη και Αφροδίτης.
Τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο.
Μπααιι

Efi❤

I love my bullyWhere stories live. Discover now