Εκείνη την ώρα μπαίνει μέσα...
Η Άρτεμις και μόλις με βλέπει αμέσως έρχεται δίπλα μου. Μέση δύναμη μου έχει μείνει της λέω:
Αφ- Τον Δημήτρη γρήγορα.
Αρ- Εντάξει περίμενε και προσπάθησε να πάρεις ανάσα μέχρι να έρθω.
Βγαίνει έξω και μένω πάλι μόνη μου. Νιώθω σιγά σιγά δυνάμεις μου να με εγκαταλείπουν. Λίγο πριν γίνουν όλα μαύρα μπαίνει μέσα ο Δημήτρης μαζί με τους υπόλοιπους εκτός από το τσουλί την Πηνελόπη.
Ο Δημήτρης έρχεται δίπλα μου και κάνει αυτό που κάνει πάντα. Με βάζει να ακούσω τον πιο υπέροχο ήχο που έχω ακούσει ποτέ. Τον χτύπο της καρδιάς του. Ο οποίος με ηρεμεί χωρίς να κάνει κάτι άλλο.
Μόλις κατάλαβε ότι συνήλθαμου έδωσα ένα φιλί στο μέτωπό μου. Πριν προλάβει να πει κάτι ο Άλεξ έρχεται και με παίρνει αγκαλιά ανακουφισμένος.
Αλ- Κοριτσάκι μου ευτυχώς είσαι καλά. Πότε ξεκίνησαν οι κρίσεις πανικού. Είχαν να σε πιάσουν από μικρή και ο μόνος που μπορούσε να σε ηρεμήσει ήταν ο παππούς σου ο Δημήτρης στον οποίο είχες τρελή αδυναμία και τον αγαπούσες πάρα πολύ.
Όσο τα έλεγε αυτά ο Δημήτρης με κοιτούσε σαν να με ρωτάει<Αλήθεια είναι αυτό>και εγώ του έγνεψα πως είναι αλήθεια και με κοίταξε σοκαρισμένος και μπερδεμένος.
Θα κατάλαβε ότι είναι ένα ξεχωριστό άτομο για μένα και του έχω αδυναμία. Μακάρι να μην κατάλαβε ότι μου αρέσει.
Αφ- Είμαι καλά τώρα θέλω μόνο να βγω έξω να πάρω λίγο αέρα.
Αλ- Ναι πάμε.
Αφ- Εε αν θέλει ας έρθει μαζί μου ο Δημήτρης.
Όταν το είπα αυτό είδα τον Δημήτρη να με κοιτάει έκπληκτος και με ένα χαρούμενο ύφος.
Δ- Εντάξει θα έρθω. Έλα πάμε.
Βγαίνουμε έξω και καθόμαστε σε ένα παγκάκι λίγο πιο πέρα από το εστιατόριο. Έκανε λίγο κρύο και ο Δημήτρης το κατάλαβε. Έτσι με παίρνει αγκαλιά. Μέσα στην αγκαλιά του νιώθω ασφάλεια ζεστασιά και σιγουριά.
Αφού καθίσαμε για λίγα λεπτά έτσι χωρίς να μιλάμε ο Δημήτρης έσπασε την σιωπή.
Δ- Είναι αλήθεια αυτά που είπε ο Άλεξ;
Αφ- Εεεε ναι είναι αλήθεια.
Δ- Που είναι τώρα ο παππούς σου;
Αφ- Εε έχει πεθάνει.
Δ- Οο λυπάμαι πολύ. Πρέπει να τον αγαπούσες πάρα πολύ;
Αφ- Ναι όσο τίποτα άλλο στον κόσμο.
Δ- Εμ όταν ήσουν μικρή γιατί σε έπιαναν κρίσεις πανικού;
Αφ- Να απλά ο παππούς μου είχε λευχαιμία και όποτε το σκεφτόμουν στεναχωριόμουν και έκλαιγα. Έτσι όποτε έκλαιγα με έπιαναν οι κρίσεις.
Δ- Αα μάλιστα και κάτι τελευταίο. Γιατί μπορούσε να σε ηρεμήσει μόνο αυτός; Και τώρα γιατί σε ηρεμώ εγώ και όχι κάποιος άλλος από την οικογένεια σου;
Ααχ τώρα τι του λες; θα του πω την αλήθεια χωρίς όμως το κομμάτι ότι είμαι ερωτευμένη μαζί του.
Αφ- Απλά του είχα μεγάλη αδυναμία και κοντά του ένιωθα μια ασφάλεια μια σιγουριά που δεν ένιωθα με άλλους.
Δ- Δηλαδή εσύ τώρα νιώθεις ασφάλεια μαζί μου. Με εμένα που σου έκανα την ζωή κόλαση;
Αφ- Ναι και δεν θα σε άλλαζα για τίποτα και κανέναν άλλο.
Δ- Ούτε εγώ θα σε άλλαζα για κανέναν λόγο.
Αυτό είπε και ήρθε πιο κοντά μου. Είμασταν έτοιμοι να φιληθούμε όταν άκουσα την Πηνελόπη να φωνάζει τον Δημήτρη. Άκουσα τον Δημήτρη να ψιθυρίζει
Δ- Τώρα βρήκε και αυτή η πουτάνα να με φωνάξει.
( σόρρυ για τις βρισιές )
Σηκώθηκα από το παγκάκι ενώ την κίνηση μου ακολούθησε και ο Δημήτρης.
Αφού αποφασίσαμε να φύγουμε πήγαμε σπίτι μου εγώ ο Δημήτρης ο Αχιλλέας και η Άρτεμις. Θα κοιμόμασταν όλοι στο ίδιο σπίτι.
Μπήκαμε στο σπίτι και πήγα στο δωμάτιο μου. Άλλαξα και έβαλα τις πιτζάμες μου δηλαδή ένα κοντό σορτσάκι και μια πολύ φαρδιά και μακριά μπλούζα.
Ξάπλωσα στο κρεβάτι αλλά δεν μπορούσα να κοιμηθώ. Ακούω την πόρτα να ανοίγει και βλέπω τον Δημήτρη να μπαίνει στο δωμάτιο και να έρχεται από πάνω μου στο κρεβάτι.
Στερεώνει τα χέρια του δίπλα από την μέση μου και σκύβει κοντά στο πρόσωπό μου.
Αφ- Δη-Δημήτρη τι-τι κάνεις;
Δ- Αυτό που πήγα να κάνω πριν μας διακόψει η Πηνελόπη.
Και τότε...
__________________
Γειά σας. Τι κάνετε;
Ποπο εξελίξεις σημερααα.
Αυτή η Πηνελόπη στο λαιμό μου κάθετε. Αμάν και αυτή εκεί να διακόψει τα παιδιά. Δηλαδή αααχ.
Αλλάααα έχουμε και δεύτερη ευκαιρία να έρθουν πιο κοντά.
Άντε να δούμε.
Το τραγούδι είναι άσχετο αλλά έχω κολλήσει.
Με πολύ πολύ αγάπη η συγγραφέας. ( αυτή η μετριοφροσύνη μου δηλαδή σκίζει)Efi❤
VOUS LISEZ
I love my bully
Roman pour AdolescentsΒΙΒΛΙΟ 1ο Αφροδίτη: ψηλή, αδύνατη, καστανόξανθη με υπέροχα καταπράσινα μάτια. Πάει 3η λυκείου και είναι 18 χρονών. Έχει έναν δίδυμο αδερφό τον Αχιλλέα. Είναι άριστη μαθήτρια και πηγαίνει kick boxing. Έχει μια κολλητή την Άρτεμις. Ο μεγάλος φόβος της...