Κεφάλαιο 17

3.8K 227 47
                                    

Τότε....
Βάζει τα χέρια του στη μέση μου και αρχίζει να μοιράζει δροσερά φιλιά κατά μήκος του καυτού λαιμού μου.

Όταν βρίσκει το ευαίσθητο σημείο μου βγάζω έναν αναστεναγμό. Τον νιώθω να χαμογελάει ενώ συνεχίζει να με φιλάει. Άρχισε να πιπιλαλάει αυτό το σημείο να το δαγκώνει και να το ξανά φιλάει. Μόλις τελειώνει ότι κάνει έρχεται στο ύψος μου και κολλάει τα χείλη μας αλλά δεν με φιλάει.

Δ- Αυτό για να ξέρουν όλοι πως είσαι δική μου μόνο δική μου.

Τότε εγώ πέφτω πάνω του και τον σπρώχνω προς το κρεβάτι. Τον ρίχνω πάνω στο κρεβάτι και ανεβαίνω από πάνω του με τα πόδια μου αριστερά και δεξιά από τη μέση του. Το σκίσιμο στο φόρεμα έκανε εμφανή όλο το μπούτι και τον γοφό μου.

Έβαλε τα χέρια του εκεί και άρχισε να με χαϊδεύει. Σκύβω στο λαιμό του αρχίζω να τον φιλάω. Όταν βρίσκω το ευαίσθητο σημείο του αρχίζω να τον πιπιλάω εκεί. Μετά από λίγο σηκώνομαι και θαυμάζω το έργο μου. Ένα μεγάλο μοβ σημάδι στόλιζε τον λαιμό του.

Αφ- Αυτό για να ξέρουν όλοι και ιδιαίτερα όλες ότι είσαι δικός μου και μόνο δικός μου.

Δ- Ναι καρδιά μου εγώ όλος δικός σου και εσύ όλη δικιά μου.

Όταν το λέει αυτό πάω κοντά του και τον φιλάω παθιασμένα. Θέλω να του δείξω τι νιώθω μέσα από το φιλί. Και πιστεύω πως το καταλαβαίνει γιατί και αυτός κάνει το ίδιο. Είναι η πρώτη φορά που παίρνω πρωτοβουλία και τον φιλάω εγώ.

Φιλιόμασταν αρκετή ώρα. Όταν σταματήσαμε γιατί μας τελείωσε το οξυγόνο σηκώνομαι από πάνω του.

Δ- Πού πας μωρό μου;

Αφ- Να αλλάξω ψυχή μου δεν μπορώ να κοιμηθώ με το φόρεμα.

Δ- Εντάξει τότε περίμενε να σου φέρω κάτι να φορέσεις.

Ο Δημήτρης πήγε να μου φέρει κάτι να φορέσω και εγώ έβγαλα τα παπούτσια μου και ξεβάφτηκα με κάτι μανταλάκια που είχα στην τσάντα μου. Προσπάθησα να ξεκουμπώσω το φερμουάρ από το φόρεμα αλλά δεν έφτανα. Τότε μπαίνει στο δωμάτιο ο Δημήτρης.

Αφ- Μπορείς να με βοηθήσεις με το φόρεμα;

Δ- Ναι έρχομαι.

Έρχεται από πίσω μου και αρχίζει να ανοίγει το φερμουάρ. Όπως το άνοιγε ακουμπούσε με το κρύο χέρι του το εκτεθειμένο μου δέρμα κάνοντάς με να ανατριχιάσω. Μου βγάζει σιγά σιγά το φόρεμα και με γυρνάει ώστε να τον κοιτάω. Ήμουν μόνο με τα εσώρουχα μπροστά του.

Με αυτή μου τη σκέψη κοκκίνισα. Αυτός το κατάλαβε και του ξέφυγε ένα γελάκι. Μου σηκώνει τα χέρια και μου περνάει μια άσπρη κοντομάνικη μπλούζα του. Αφού την κατεβάσει μέχρι κάτω μου βγάζει τα μαλλιά που είχαν μείνει μέσα στην μπλούζα. Όσο το έκανε αυτό παρατήρησα ότι η μπλούζα φτάνει ίσα για να καλύπτει τα απαραίτητα.

Αφού αλλάξει και αυτός, δηλαδή τι να αλλάξει απλά έβγαλε τα ρούχα μου φορούσε και έβαλε μόνο μια φόρμα και χωρίς μπλούζα αφήνοντας σε κοινή θέα το γυμνασμένο σώμα του, ξαπλώνουμε στο κρεβάτι και μου δίνει ένα γλυκό φιλί που μου έλεγε ότι ένιωθε εκείνη τη στιγμή. Με γυρνάει ώστε να τον έχω πλάτη και με παίρνει αγκαλιά από τη μέση και με σπρώχνει έτσι ώστε η πλάτη μου να ακουμπάει με το στέρνο του. Αφήνει ένα φιλί στον λαιμό μου και μου λέει ψιθυριστά κοντά στο αυτί μου:

Δ- Καληνύχτα πριγκίπισσα μου.

Αφ- Καληνύχτα μωρό μου. Όνειρα γλυκά.

Δ- Θα είναι γιατί θα είσαι εσύ μέσα σε αυτά.

Οο μωρε τι γλυκός που είναι. Μετά από όλα αυτά αφέθηκα με ένα χαμόγελο σε έναν γλυκό και ήρεμο ύπνο μέσα στα χέρια του Δημήτρη.

Δημήτρη's pov

___________________
Γειά σας. Τι κάνετε;

Το ζευγαράκι μας είναι πολύ γλυκό.

Υπάρχει ηρεμία μέχρι τώρα όμως μέχρι πότε θα κρατήσει;

Αποφάσισα για να σας ευχαριστήσω που με τη βοήθεια σας έφτασα στην 96η θέση θα ανεβάσω ένα ή δύο καινούρια κεφάλαια το σ/κ.

Πάνω είναι η Αφροδίτη.

Ερώτηση:Σε ποια περιοχή της Ελλάδας μένετε;😀😃 Απαντήστε στα σχολεία.

Τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο.

ΜΠΑΑΑΙΙΙΙ

Efi❤

I love my bullyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora