Κεφάλαιο 12

3.8K 244 34
                                    

Τα χέρια του φτάνουν στην άκρη της μπλούζας μου και...

Και μου την βγάζει και αρχίζει να με φιλάει στο σώμα μου αφήνοντας πάνω μου τα σημάδια του. Αίσθηση των χειλιών του πάνω μου είναι ότι καλύτερο έχω νιώσει.

Όταν κάποια στιγμή σταματάει να με φιλάει τον γυρνάω από κάτω μου και εγώ να έχω τα πόδια μου περασμένα αριστερά και δεξιά από τη μέση του.

Αρχίζω να τον φιλάω στον λαιμό όπως και αυτός εμένα. Κάποια στιγμή πρέπει να βρήκα το αδύναμο σημείο του γιατί έβγαλε έναν κοφτό αναστεναγμό. Ήταν ο καλύτερος ήχος που είχα ακούσει ποτέ. Παράλληλα αυτός με χαϊδεύει στην μέση και στα πόδια.

Μετά με ξανά γυρνάει από κάτω του και δίνουμε ένα παθιασμένο φιλί που έδειχνε όλα τα συναισθήματα εκείνης της στιγμής όπως αγάπη, πάθος και το κυριότερο έρωτας.

Σηκώνετε με παίρνει σε στυλ νύφης ανεβαίνει τις σκάλες και κατευθύνεται στο δωμάτιο μου. Μπαίνει μέσα και με αφήνει επάνω στο κρεβάτι. Μου δίνει να φορέσω μια μπλούζα του που είχε φέρει στο σπίτι μου για ώρα ανάγκης.

Μου ήταν μακριά αλλά κάλυπτε τα μόνο απαραίτητα. Με ξαπλώνει στο κρεβάτι και ξαπλώνει και αυτός δίπλα μου. Μου δίνει άλλο ένα φιλί με πιάνει από την μέση και με φέρνει στην αγκαλιά του έτσι ώστε η πλάτη μου να ακουμπάει το στέρνο του.

Σιγά σιγά με την βοήθεια του αρώματός του παραδίνομαι σε ένα γλυκό ύπνο. Όμως πριν κλείσω τελείως τα μάτια μου του λέω:

Αφ- Καληνύχτα Δημήτρη.

Δ- Καληνύχτα μωρό μου. Είπε πολύ ψιθυριστά για να μην το ακούσω αλλά εγώ τον άκουσα. Έτσι αποκοιμήθηκα με ένα χαμόγελο.

Το πρωί ξύπνησα με το ίδιο χαμόγελο που είχα όταν κοιμήθηκα. Γυρνάω το σώμα μου και βλέπω τον Δημήτρη να κοιμάται ακόμα ενώ το χέρι του ήταν γύρω από τη μέση μου.

Τον παρατηρούσα όσο κοιμόταν. Ήταν τόσο γλυκός και στο πρόσωπό του φαινόταν να υπάρχει μια γαλήνη μια ηρεμία. Ήταν τόσο όμορφος.

Δ- Σου αρέσει αυτό που βλέπεις; μου λέει κάνοντάς με να τρομάξω αλλά και να ντραπώ.

Αφ- Εεε πόση ώρα είσαι ξύπνιος;

Δ- Από πριν ξυπνήσεις εσύ πάντως. Όμως δεν μου απάντησες στην ερώτηση μου σου αρέσει αυτό που βλέπεις; είπε ενώ ήρθε πιο κοντά μου έτσι ώστε τα χείλια μας να ακουμπούν.

Αφ- Εεε δεν ξέρω.

Δ- Να σε διευκολύνω λίγο τότε. Είπε και με φιλάει. Τώρα, λέει.

Αφ- Εμ λίγο. Λέω με ένα πονηρό χαμόγελο. Με ξανά φιλάει.

Δ- Τώρα.

Αφ- Πολύ καλυτερα λέω και τον πιάνω και του δίνω ένα πολύ παθιασμένο φιλί για να τον τρελάνω αφού ήμουν σίγουρη ότι δεν περίμενε αυτό από μένα.

Αφ- Καλημέρα Δημήτρη του λέω με νάζι.

Δ- Καλημέρα Αφροδίτη μου λέει και αυτός πονηρά

Κατεβαίνω κάτω και πάω στην κουζίνα. Βγάζω να φτιάξω βάφλες με σοκολάτα φράουλα και μπισκότο. Όσο ψήνεται η βάφλα έβαλα να φτιάξω καφέ. Αφού ετοίμασα τα πάντα έβγαλα την νουτέλα για να βάλω στις βάφλες.

Όσο έβαζα την νουτέλα νιώθω δυο χέρια να με αγκαλιάζουν. Είχα μείνει ακίνητη με το κουτάλι στον αέρα. Τότε βλέπω τον Δημήτρη να το παίρνει και να βάζει την σοκολάτα στον λαιμό μου. Αφήνει το κουτάλι στο πιάτο και αρχίζει τον να ρουφάει και να γλύφει.

Μόλις τελειώσει γυρνάω και τον κοιτάω με δολοφονικά και μου λέει:

Δ- Είχες λερωθεί και σε καθάρισα.

Αφ- Τέλος πάντων δεν θα το συνεχίσω. Τρως βάφλες;

Δ- Φυσικά και τρώω, μου λέει με χαμόγελο 5χρονου. Αα και σου πάνε τα ρούχα μου. Είχα ξεχάσει ότι φορούσα την μπλούζα του και κοκκίνισα.

Βάζω να φάμε πρωινό και όταν τελειώνουμε μαζεύω τα πιάτα και τα πλένω. Ο Δημήτρης πάει να αλλάξει στο δωμάτιο του αδερφού μου και Εγώ κάθομαι να δω τηλεοράση μιας και είναι Σάββατο σήμερα.

Καθώς έβλεπα τηλεόραση ακούω να χτυπάει η πόρτα. Σηκώνομαι από τον καναπέ και πάω να ανοίξω την πόρτα. Όταν ανοίγω βλέπω....

_____________________
Γεια σας. Τι κάνετε;
Σόρρυ που δεν ανέβασα.
Αλλά δεν δημοσιευόταν το κεφάλαιο δεν ξέρω γιατί.
Σήμερα είχαμε μια πιο τρυφερή στιγμή μεταξύ Αφροδίτης και Δημήτρη.
Τι να είδε η Αφροδίτη;

Efi❤

I love my bullyWhere stories live. Discover now