Πήγαμε στο σπίτι μου και μόλις μπήκαμε μέσα με κόλλησε στον τοίχο και....
Άρχισε να με φιλάει στο λαιμό και στον ακάλυπτο ώμο μου. Μετά ήρθε μπροστά μου και έφερε τα πρόσωπα μας πολύ κοντά. Χωρίς να χάσει χρόνο ένωσε τα χείλη μας. Το φιλί ήταν κτητικό και παθιασμένο σαν να παίρναμε οξυγόνο ο ένας από τον άλλον.( από εδώ και κάτω έχει λιιιιιγο ακατάλληλο κείμενο αν θέλετε το διαβάζετε)
Δ- Πήδα, τον άκουσα να λέει μέσα από το φιλί μας.
Και αυτό έκανα πέρασα τα πόδια μου στη μέση του και τα χέρια μου στον λαιμό του. Τα δικά του χέρια ήταν στον κώλο μου. Σιγά σιγά μας μετέφερε στο δωμάτιο μου και με γύρισε έτσι ώστε να τον έχω πλάτη και παραμέρισε τα μαλλιά μου από τον ένα ώμο. Ένιωθα την ανάσα του να με χτυπά στο λαιμό και ανατρίχιασα. Με απαλές κινήσεις άρχισε να μου ανοίγει το φερμουάρ από το φόρεμα και όπως κατέβαινε άφηνε ένα απαλό χάδι στη ραχοκοκαλιά μου. Μου βγάζει το φόρεμα και στέκομαι μπροστά του με τα εσώρουχα. Με γυρνάει κανονικά και ξανά αρχίζει να με φιλάει. Με ξαπλώνει στο κρεβάτι και βγάζει και αυτός τα ρούχα του και μένει με το μποξεράκι του. Έρχεται από πάνω μου και αρχίζει να αφήνει υγρά και δροσερά φιλιά στο λαιμό μου , στον ώμο μου και φτάνει στο στήθος μου. Με σηκώνει ελάχιστα και μου βγάζει το σουτιέν. Αρχίζει να φιλάει και να γλύφει τη μία ρώγα μου και μαλάσει την άλλη. ( τι γράφω Παναγία μου😱😩) Προχωράει προς την κοιλιά μου την φιλάει και την γλύφει μέχρι το εσώρουχο μου. Σταματάει και με κοιτάει σαν να με ρωτάει να συνεχίσει και του γνέφω θετικά. Θέλω η πρώτη μου φορά να είναι με κάποιον που αγαπάω και εμπιστεύομαι και ο Δημήτρης είναι αυτός ο κάποιος. Μου βγάζει και το κάτω εσώρουχο και κοιτάει το σώμα μου με ένα παράξενο βλέμμα κάνοντάς με να κοκκινίσω. Με το χέρι του ακούμπησε την περιοχή μου και άρχισε να κάνει κυκλικές κινήσεις στην κλειτορίδα μου. Ένιωθα υπέροχα και άφηνα συνέχεια βογγητά και αναστεναγμούς. Μετά από λίγο αισθάνθηκα 1 δάχτυλο του να μπαίνει μέσα μου και άφησα έναν βαθύ αναστεναγμό. Άρχισα να τρέμω και κατάλαβα ότι θα έφτανα στον πρώτο μου οργασμό. Όταν κατάλαβε ότι τελείωνα έβγαλε το δάχτυλο του από μέσα μου πριν τελειώσω. Με αυτή του την κίνηση κλαψούρησα λίγο. Τον βλέπω να βγάζει το μποξεράκι του και να παίρνει θέση ανάμεσα στα πόδια μου. Ακουμπάει την στύση του στην είσοδό μου και άρχισε να εισχωρεί αργά μέσα μου.
Δ- Αν πονέσεις πάρα πολύ πες μου να σταματήσω ναι; και του απάντησα με ένα καταφατικό νεύμα αφού δεν μπορούσα να μιλήσω από την έξαψη που ένιωθα εκείνη τη στιγμή.
Μόλις μπήκε όλος μέσα μου πόνεσα πολύ και ένιωσα εκεί κάτω κάτι να σπάει και τότε κατάλαβα ότι δεν ήμουν πια ένα κοριτσάκι αλλά μια γυναίκα. Ο πόνος υποχώρησε και αντικαταστάθηκε από την ευχαρίστηση και την ηδονή. Όταν φτάσαμε και οι δύο στη κορύφωση φωνάξαμε ο ένας το όνομα του άλλου. Ξάπλωσα δίπλα μου και με πήρε μια σφιχτή αγκαλιά.
Δ- Σ'αγαπώ Αφροδίτη. Είσαι η ζωή μου.
Αφ- Και εγώ σ'αγαπώ Δημήτρη μου. Είσαι τα πάντα για μένα.
Και έτσι όπως ήμασταν αγκαλιά μας πήρε ένας γλυκός ύπνος. Μέχρι όμως να κοιμηθώ ένιωθα ότι κάτι είχαμε ξεχάσει αλλά δεν έδωσα σημασία και αποκοιμήθηκα.
Μετά από 3 εβδομάδες
___________________
Γεια σας. Τι κάνετε;Σόρρυ για το κεφάλαιο που ήταν ακατάλληλο.
Τι να ξέχασαν άραγε;
Σιγά σιγά το βιβλίο θα το τελειώσω.
ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΤΕ
Θα κάνω ένα διάλειμμα για ένα χρονικό διάστημα και θα ανεβάσω καινούριο βιβλίο που θα έχει σχέση με το παρόν βιβλίο.
Ερώτηση:Ποιά είναι η αγαπημένη σας ταινία; 😃😃
Εμένα το twilight. Ααααχ αυτός ο Jakob😍😍
Τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο που θα ανέβει σύντομα.
ΜΠΑΑΑΑΙΙΙΙΙ
Efi❤
CITEȘTI
I love my bully
Ficțiune adolescențiΒΙΒΛΙΟ 1ο Αφροδίτη: ψηλή, αδύνατη, καστανόξανθη με υπέροχα καταπράσινα μάτια. Πάει 3η λυκείου και είναι 18 χρονών. Έχει έναν δίδυμο αδερφό τον Αχιλλέα. Είναι άριστη μαθήτρια και πηγαίνει kick boxing. Έχει μια κολλητή την Άρτεμις. Ο μεγάλος φόβος της...