Κεφάλαιο 22

3.2K 202 25
                                    

Δ- Τι είσαι με ρωτάει με ένα ανέκφραστο ύφος.

Αφ- Έγκυος, του λέω με τρεμάμενη φωνή.

Δ- Είσαι σίγουρη;

Αφ- Ναι μωρό πριν λίγη ώρα έκανα το τεστ.

Δ- Είναι δικό μου;

Αφ- Φυσικά και είναι δικό σου. Ποιανού να είναι δηλαδή. Συγγνώμη μου λες ότι πήγα με κάποιον άλλο;

Δ- Δεν ξέρω τι να σου πω; Μου ήρθε ξαφνικό. Και και...

Αφ- Τι και Δημήτρη; Με είπες πουτάνα έμμεσα. Φύγε τώρα από εδώ. ΤΩΡΑ.

Δ- Μωρό μου συγγνώμη. Σε παρακαλώ μην κάνεις έτσι. Να το συζητήσουμε... Ηρέμησε δεν κάνει καλό η ένταση στην κατάσταση σου.

Αφ- Τι να συζητήσουμε Δημήτρη εε; Τώρα σκέφτηκες την κατάσταση μου;
Φύγε τώρα από εδώ. ΤΩΡΑ. Είπα φωνάζοντας και ένιωσα μια ζαλάδα και παραπάτησα.

Ο Δημήτρης ήλθε δίπλα μου και με έπιασε από τη μέση για να με στηρίξει και να μην πέσω. Με έβαλε στον καναπέ και μου έφερε λίγο νερό. Έκατσε δίπλα μου και μου χάιδεψε το χέρι και μετά το μάγουλο.

Δ- Συγγνώμη καρδιά μου δεν έπρεπε να πω αυτά που είπα. Απλά μου ήρθε λίγο ξαφνικό. Μην μου στεναχωριέσαι και μου πάθεις τίποτα εσύ και η κόρη μου. Το θέλω αυτό το παιδί Αφροδίτη. Μπορεί να είμαστε μικροί αλλά θα τα καταφέρουμε. Ναι μάτια μου ; Σ'αγαπάω Αφροδίτη όσο τίποτα στον κόσμο και το παιδί που κουβαλάς θα σας προσέχω σαν τα μάτια μου και περισσότερο γιατί είστε όλη μου η ζωή. Σε παρακαλώ συγχώρησε με και θα κάνω ότι θες για να είσαι καλά και ευτυχισμένη.

Όσο μου τα έλεγε αυτά είχα δακρύσει. Μπορεί να είπε όσα είπε αλλά τον αγαπάω τον άτιμο. Μόλις τελείωσε πέφτω πάνω του και αρχίζω να τον φιλάω παθιασμένα χωρίς να τον αφήσω να κάνει τίποτα. Στην αρχή έμεινε ακίνητος αλλά μετά ανταποκρίθηκε. Αφού σταματήσαμε τον έκοψα ότι πήγε να πει και τον αγκαλιάζω σφιχτά.

Αφ- Έχεις δίκιο μωρό μου εγώ σου ζητώ συγγνώμη. Σ'αγαπάω πάρα πολύ καρδιά μου.

Δ- Μωρό μου εσύ, μου λέει και με φιλάει.

Αφ- Να σε ρωτήσω κάτι;

Δ- Πες μωρό μου.

Αφ- Πως ξέρεις ότι θα είναι κορίτσι όμως;

Δ- Εεε είναι το πατρικό ένστικτο που ξύπνησε μέσα μου.

Αφ- Μααααλιστα.

Δ- Τι θέλετε να κάνουμε τώρα μωρά μου, λέει και μου χαϊδεύει την ανύπαρκτη έως τώρα κοιλιά.

Αφ- Λέω να πάμε να φάμε τίποτα τι λες;

Δ- Ότι θέλουν οι ζωές μου.

Μετά από 5 μήνες
Στον υπέρηχο

Εδώ και 5 μήνες ο Δημήτρης με προσέχει πάρα πολύ και κάνει τα πάντα για να είμαι εγώ και το μωρό καλά. Σήμερα θα πηγαίναμε στον γυναικολόγο μου για να δούμε πως πάει η ανάπτυξη του παιδιού μας και υπάρχει περίπτωση να μάθουμε και το φύλο του μωρού. Όταν το έμαθε αυτό ο Δημήτρης πέταξε από τη χαρά του. Θέλει λέει πολύ να είναι κορίτσι. Οι γονείς μας μας στήριξαν από την πρώτη στιγμή αφού κατάλαβαν ότι θα αναλάβουμε όλες τις ευθύνες και ότι αγαπιόμαστε αληθινά.

Τώρα είμαστε στο γυναικολόγο και περιμένουμε να έρθει η σειρά μας.

Γρ- Η δεσποινίς Αφροδίτη;

Αφ- Εδώ είμαι.

Γρ- Μπορείτε να περάσετε.

Μπαίνουμε μέσα και ξαπλώνω στο κρεβάτι που έχει εκεί και ο γιατρός μου έβαλε ένα τζελ στην κοιλιά.

Γρ- Κοιτάξτε την οθόνη. Αυτό είναι το μωράκι σας. Θέλετε να μάθετε το φύλο του μωρού;

Αφ/Δ- Ναι, είπαμε μαζί με τον Δημήτρη.

Γρ- Από ότι βλέπω είναι κοριτσάκι.

Δ- ΝΑΙ ΝΑΙ ΤΟ ΗΞΕΡΑ. Είπε και είχε δακρύσει παράλληλα. Το βλέπω αυτός θα γίνει μεγάλος χαζομπαμπάς.

Αφ- Ναι μωρό μου κοριτσάκι. Είπα και έκλαιγα κανονικά από χαρά.

Δ- Μωρό μου μην κλαις. Εύχομαι να σου μοιάζει να έχει αυτά τα υπέροχα ματάκια και να  με τρελαίνει όπως και εσύ αλλά θα σε αγαπάω για πάντα. Εσύ θα είσαι η βασίλισσα μου και το κοριτσάκι μας η πριγκίπισσα μου. Είπε και μου έδωσε ένα φιλί.

Μετά από 4 μήνες

_________________________

Γεια σας. Τι κάνετε;

Οο Μωρέ χαζομπαμπάς μας βγήκε ο Δημήτρης.

Όπως βλέπετε σιγά σιγά τελειώνει.
Θα μου λείψουν πάντως αλλά θα τους ξαναδούμε σε άλλο βιβλίο.

Ερώτηση: Με πιο τραγούδι έχετε κολλήσει τον τελευταίο καιρό;😂

Εγώ με το one dollar. 😜😜

Τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο.

ΜΠΑΑΙΙΙ

Efi❤

I love my bullyTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang