Μετά από 2 μέρες
Αφροδίτη's povΈχουν περάσει 2 μέρες από το φιλί μας με τον Δημήτρη. Δεν τον έχω δει από τότε. Έχω βγει από το νοσοκομείο και έχει επανέλθει κανονικά η μνήμη μου. Ο Αχιλλέας μπορώ να πω ότι έχει αλλάξει και μου φέρεται καλύτερα.
Τώρα είμαι στο σπίτι αφού είναι Σάββατο και περιμένω την Άρτεμις να πάμε για καφέ και μετά για ψώνια.
Χτυπάει η πόρτα και πάω να την ανοίξω.
Αρ- Καλημέρα κορίτσι μου.
Αφ- Καλημέρα Άρτεμις. Περίμενε να πάρω τα πράγματα μου και έρχομαι.
Αρ- Οκ περιμένω.
Πάω μέσα παίρνω τσάντα, κινητό, κλειδιά και λεφτά.
Στην αρχή πήγαμε mikel και πήραμε καφέ. Μετά πήγαμε στην Αγίου Νικολάου για ψώνια αφού εκεί είναι όλα τα μαγαζιά. ( η ιστορία διαδραματίζεται στην Πάτρα)
Μετά από τρεις ώρες είχαμε τελειώσει τα ψώνια. Εγώ πήρα 2 crop top μπλούζες, 2 κανονικές, 3 παντελόνια και 1 σορτσάκι. Επίσης 1 φόρεμα και 1 ζευγάρι γόβες. Η Άρτεμις πήρε 3 crop top, 2 κανονικές και 2 παντελόνια. Επιπλέον πήρε 1 ζευγάρι γόβες και αυτή.
Η ώρα είχε πάει 2 το μεσημέρι και πήγαμε για φαγητό. Γυρίσαμε στο σπίτι μου γύρο στις 3:30 καθώς η Άρτεμις θα κοιμόταν εδώ.
Κουβεντιάσαμε λίγο και πήγαμε να κάνουμε μπάνιο αφού το βράδυ θα βγούμε για ποτό.
Εγώ έβαλα ένα μαύρο στενό φόρεμα με όλη την πλάτη έξω και αρκετά κοντό με τις μαύρες με χρυσές λεπτομέρειες γόβες μου. Έκανα τα μαλλιά ίσια με ελαφριές μπούκλες στις άκρες. Έβαλα λίγη mascara, eyeliner και ένα μπορντό ματ κραγιόν.
Η Άρτεμις έβαλε ένα κόκκινο κοντό φόρεμα με της μαύρες γόβες της. Έκανε τα μαλλιά της σπαστά και βάφτηκε αρκετά έντονα.
Μέχρι τις 10 έπρεπε να είμαστε έτοιμες και η ώρα ηταν 9:45. Κατεβήκαμε κάτω και είδα τον Αχιλλέα και τον Δημήτρη να μας περιμένουν. Ήταν και οι δύο απλά κούκλοι. Μόλις μας είδαν τα έχασαν.
Αχ- Είστε κούκλες. Δημήτρη κοίτα κάτι θεές που θα κυκλοφορήσουμε.
Δ- Ναι ναι είμαστε πολύ τυχεροί, είπε ενώ είχε κολλήσει το βλέμμα του πάνω μου κάνοντάς με να νιώσω αρκετά άβολα.
Αρ- Δεν πάμε σιγά σιγά.
Αχ- Πάμε πάμε. Αφροδίτη θα πας με την μηχανή του Δημήτρη και εγώ θα πάρω την Άρτεμις.
Αφ- Έλα ρε Αχιλλέα γιατί να πάω εγώ με τον Δημήτρη και εσύ να πας με την Άρτεμις; Δεν θέλω να πάω με τον Δημήτρη.
Δ- Και γιατί δεν θες να έρθεις μαζί μου; Οο έλα δεν θα σε φάω. Ακόμα. Είπε στο αυτί μου αισθησιακά κάνοντάς με να ανατριχιάσω το οποίο το κατάλαβε και του έφυγε ένα γελάκι. Το ξέρει ότι έχει επίδραση πάνω μου ο βλάκας.
Έτσι ανέβηκα στη μηχανή του ανέβηκε και αυτός.
Δ- Αν θες να μην πέσεις καλύτερα να κρατηθείς από πάνω μου.
Αφ- Όχι εντάξει είναι δεν χρειάζεται.
Δ- Καλά τότε.
Βάζει μπροστά την μηχανή και πατάει απότομα γκάζι κάνοντας με να πιαστώ από πάνω του. Τον ένιωσα να χαμογελάει. Τον βλάκα.
Μετά από λίγο φτάσαμε στο club. Μπήκαμε μέσα και βρήκαμε να κάτσουμε στο μπαρ.
Έρχεται ο μπάρμαν να μας πάρει παραγγελία και εγώ ήμουν η τελευταία και μου λέει:
Μπάρ(μαν)- Εσύ κούκλα τι θα πάρεις; εκείνη την ώρα βλέπω τον Δημήτρη να αγριεύει. Τι τον νοιάζει αυτόν. Λες να ζηλεύει; Δεν θα δώσω πολύ σημασία αλλά θα το συνεχίσω λίγο να δω τι θα κάνει.
Αφ- Μια βότκα καραμέλα και το τηλέφωνο σου, του είπα κλείνοντας του το μάτι για να καταλάβει ότι το κάνω για να δοκιμάσω τον Δημήτρη. Αυτός το καταλαβαίνει και μπαίνει στο παιχνίδι.
Μπαρ- Οκ κούκλα θα το εχεις, μου είπε.
Μας φέρνει τα ποτά και μετά βγαίνει από την μπάρα και παίρνει να χορέψουμε. Καθώς χορεύαμε βλέπω τον Δημήτρη να πηγαίνει στις τουαλέτες νευριασμένος. Άρα ζήλεψε γιατί όμως.
Κουράστηκα και πήγα να κάτσω στην θέση μου. Όπως καθόμουν πέφτει ένα παιδί πάνω μου κατά λάθος και μου ρίχνει το ποτό πάνω μου. Του κάνω δεν πειράζει και πάω στις τουαλέτες. Μπαίνω μέσα και αυτό που βλέπω με κάνει να δακρύσω. Αυτό που είδα ήταν...
__________________
Γεια σας. Τι κάνετε.
Είμαστε στο έκτο κεφάλαιο τέλεια.
Τι να είδε η Αφροδίτη;
Μέσα στην εβδομάδα θα ανεβάσω και το cast της ιστορίαςEfi❤
ESTÁS LEYENDO
I love my bully
Novela JuvenilΒΙΒΛΙΟ 1ο Αφροδίτη: ψηλή, αδύνατη, καστανόξανθη με υπέροχα καταπράσινα μάτια. Πάει 3η λυκείου και είναι 18 χρονών. Έχει έναν δίδυμο αδερφό τον Αχιλλέα. Είναι άριστη μαθήτρια και πηγαίνει kick boxing. Έχει μια κολλητή την Άρτεμις. Ο μεγάλος φόβος της...