Μετά από 3 εβδομάδες
Αφροδίτη's pov
Είναι Κυριακή σήμερα και χθες το βράδυ κοιμήθηκα στον Δημήτρη και κάναμε και κάτι άλλα πράγματα if you know what i mean. Σήμερα το πρωί ξύπνησα πρώτη και καθόμουν και τον χάζευα που κοιμόταν.
Δ- Κοιτάς κάτι που σου αρέσει;
Δεν πρόλαβα να απαντήσω και σηκώθηκα άρον άρον να πάω στο μπάνιο για να κάνω εμετό. Αυτό συμβαίνει εδώ και 2 εβδομάδες και δεν ξέρω γιατί άρρωστη δεν νομίζω να είμαι. Όπως είμαι σκιμένη και βγάζω ότι έχω στο στομάχι μου νιώθω τον Δημήτρη να μου κρατάει τα μαλλιά πίσω από το κεφάλι. Σηκώνομαι πάνω σκουπίζομαι και πλένω τα δόντια μου.
Αφ- Σε ευχαριστώ.
Δ-Τίποτα μωρό μου. Εσύ να είσαι καλά. Αλλά γιατί έκανες εμετό;
Αφ- Μάλλον κάτι θα έφαγα και με πείραξε.
Δ- Σίγουρα;
Αφ- Ναι μωρό μου. Πάμε να φάμε πρωινό;
Πρώτος τη σκάλα κατέβηκε ο Δημήτρης και μετά εγώ. Όταν έφτασα στο προτελευταίο σκαλί ένιωσα μια πολύ έντονη ζαλάδα και πέφτω κάτω. Τότε έρχεται ο Δημήτρης με σηκώνει και με βάζει στον καναπέ.
Δ- Καρδιά μου είσαι καλά τι έπαθες;
Αφ- Τίποτα άπλα ζαλίστηκα. Δεν είναι τίποτα.
Δ- Καλά, είπε με καχυποψία.
Αφού φάγαμε ένα καλό πρωινό με πήγε στο σπίτι μου και κανονίσαμε να βγούμε το απόγευμα για καφέ όλοι μαζί. Μπήκα στο σπίτι και το πρώτο πράγμα που έκανα είναι να πάρω την Άρτεμις τηλέφωνο.
Στο τηλέφωνο
Αρ- Έλα κορίτσι μου.
Αφ- Φιλενάδα σε χρειάζομαι και θέλω να σ3 ρωτήσω και κάτι.
Αρ- Πες μου παιδί μου θα με σκάσεις.
Αφ- Έχω δύο εβδομάδες καθυστέρηση κάνω εμετούς και έχω ζαλάδες.
Αρ- Ααααα μην μου πεις ότι είσαι έγκυος.
Αφ- Δεν ξέρω αν είμαι και εδώ έρχεσαι εσύ. Θέλω να πας να πάρεις ένα τεστ εγκυμοσύνης και να μου το φέρεις όσο πιο γρήγορα μπορείς.
Αρ- Εντάξει κοριτσάκι μου ηρέμησε σε 10 λεπτά είμαι εκεί. Τα λέμε.
Αφ- Τα λέμε.Όντως μετά από 10 λεπτά ήταν εδώ
Αρ- Άντε γρήγορα να το κάνεις.
Το κάνω και περιμένω να βγουν τα αποτελέσματα και ο χρόνος είναι σαν να μην κυλάει με τίποτα. Όταν πέρασε η ώρα και βγήκαν τα αποτελέσματα μάζεψα όσο θάρρος είχα και το κοίταξα. Βγήκε θετικό.
ΟΠΑ
ΒΓΗΚΕ
ΘΕΤΙΚΟ
ΘΑ
ΓΙΝΩ
ΜΑΜΑ
Αλλά άμα δεν το θέλει ο Δημήτρης τι θα κάνω. Θα το μεγαλώσω μόνη μου. Δεν φταίει σε τίποτα μια αθώα ψυχούλα. Από τις σκέψεις μου με έβγαλε η Άρτεμις.
Αρ- Άντε παιδί μου. Πες μου τι βγήκε.
Αφ- Είναι θετικό Άρτεμις. Θα γίνω μαμά, της είπα με δάκρυα στα μάτια.
Αρ- Έλα μην κλαίς ψυχή αυτό που σου συμβαίνει είναι πολύ όμορφο.
Αφ- Ναι αλλά αν ο Δημήτρης δεν το θελειΚαι τι θα κάνω;
Αρ- Πες του το και ανάλογα με την αντίδραση του πράττεις και ανάλογα. Εντάξει;
Αφ- Ναι έχεις δίκιο πρέπει να του το πω. Είναι πολύ σημαντικό να το γνωρίζει και ο Δημήτρης αυτό.
Δ- Τι να γνωρίσω εγώ; είπε ο Δημήτρης ο οποίος έμπαινε μέσα εκείνη την ώρα με τον αδερφό μου.
Αρ- Εμείς σας αφήνουμε μόνους. Πάμε πάνω Αχιλλέα εμείς.
Αχ- Οκ πάμε αλλά θα μου πεις τι έγινε;
Αρ- Πάμε και θα σου πω.
Αφού έφυγαν τα παιδιά έκατσα στον καναπέ και ο Δημήτρης στον απέναντι.
Δ- Τι συμβαίνει Αφροδίτη;
Αφ- Αυτό που θα σου πω θέλω να το πάρεις ψύχραιμα.
Δ- Λέγε παιδί μου τι έγινε γιατί χάνω την υπομονή μου.
Αφ- Ωραία λοιπόν Δημήτρη είμαι έγκυος
Δ- Τι είσαι με ρωτάει με ένα ανέκφραστο ύφος.
______________________
Γειά σας. Τι κάνετε;Παιδιά σόρρυ που έχω να ανεβάσω τόσο καιρό. Αλλά αυτή την εβδομάδα θα ανεβάζω συχνά και επίσης θα τελειώσω το βιβλίο.
ΑΛΛΑ μην μου αγχώνεστε θα κάνω και δεύτερο βιβλίο που θα σχετίζεται με αυτό.
Λοιπόν τι έγινε σήμερα. Η Αφροδίτη μας είναι έγκυος πως θα αντιδράσει άραγε ο Δημήτρης.
Ερώτηση: Τι θα κάνετε στις διακοπές του Πάσχα;🐑😁😂
Εγώ θα τα περάσω με την οικογένεια μου στο σπίτι μου. 😄😄
Μέχρι το επόμενο πολλά πολλά φιλιά.
ΜΠΑΑΑΙΙΙΙΙ
Efi❤
ESTÁS LEYENDO
I love my bully
Novela JuvenilΒΙΒΛΙΟ 1ο Αφροδίτη: ψηλή, αδύνατη, καστανόξανθη με υπέροχα καταπράσινα μάτια. Πάει 3η λυκείου και είναι 18 χρονών. Έχει έναν δίδυμο αδερφό τον Αχιλλέα. Είναι άριστη μαθήτρια και πηγαίνει kick boxing. Έχει μια κολλητή την Άρτεμις. Ο μεγάλος φόβος της...