Κεφάλαιο 18

3.8K 227 36
                                    

Δημήτρη's pov
Είμαι ο πιο χαρούμενος και ευτυχισμένος άνδρας στο κόσμο. Την έχω εδώ στην αγκαλιά μου. Είναι δική μου. Αν τη χάσω θα χαθώ.

Όλο το βράδυ δεν κοιμήθηκα. Όχι ότι είχα αϋπνίες απλά την παρατηρούσα όσο κοιμόταν. Ήταν τόσο γλυκός και ήρεμη. Η γαλήνη που είχε μέσα της έβγαινε προς τα έξω και γαλήνευε και εμένα.

Θέλω να την έχω για πάντα δίπλα μου. Να την προστατεύω, να την φροντίζω και πάνω από όλα να ΤΗΝ ΑΓΑΠΩ.

Ευτυχώς είχα ξεμπλέξει τελείως από τους παράνομους αγώνες και ο Μάριος δεν με ξανά ενόχλησε. (για όσους δεν θυμούνται ρίξτε μια ματιά στο κεφάλαιο 10)

Είχε έρθει το πρωί και εγώ ήμουν ακόμα ξύπνιος και δεν νύσταζα καθόλου. Και μόνο που την χάζευα και την είχα στην αγκαλιά μου με ξεκούραζε αφάνταστα πολύ.

Γυρνάω και κοιτάω το ρολόι στον απέναντι τοίχο είχε πάει 10. Έτσι αποφάσισα να την ξυπνήσω και ξέρω πολύ καλά πως.

Άρχισα να της αφήνω φιλιά στο λαιμό, το στέρνο της και σε όλο της το πρόσωπο αλλά όχι στα χείλη της. Την είδα να κουνιέται και ήρθα από πάνω της και έφερα το πρόσωπό μου σε απόσταση αναπνοής από το δικό της. Άνοιξε τα μάτια της και μόλις συνειδητοποίησε τι γινόταν βάζει τα χέρια της γύρω από το λαιμό μου και με σπρώχνει πάνω της. Φιλιόμασταν απαλά και ήρεμα με μία τρυφερότητα. Όταν ξεκολλήσαμε με κοιτάει και μου χαμογελάει.

Αφ- Μμμ έτσι θέλω να με ξυπνάς κάθε πρωί.

Δ- Αυτό θα κάνω καρδιά μου.

Σηκώθηκε από το κρεβάτι και μπήκε στο μπάνιο. Βγήκε και πήγε στην ντουλάπα μου και πήρε ένα σορτσάκι μου. Την παρατηρούσα όλη αυτήν την ώρα. Έχει ένα υπέροχο στο οποίο βοήθησε και το kick boxing βέβαια, καλίγραμμα(το σκότωσα) πόδια και υπέροχα καστανόξανθα μαλλιά που έφταναν μέχρι τη μέση. Ήταν υπέροχη.

Αφ- Μωρό μου πάμε να φτιάξουμε πρωινό;

Δ- Ναι ναι πάμε.

Κατεβήκαμε κάτω και αρχίσαμε να μαγειρεύουμε. Η Αφροδίτη έφτιαχνε τις κρέμες και εγώ καφέ και χυμό. Αφού τελειώσαμε κάτσαμε να φάμε. Η Αφροδίτη είχε σοκολάτα στα χείλη της από τις κρέπες και έκανε τα χείλη της τόσο λαχταριστά. Χωρίς να το πολύ σκεφτώ ορμάω στα χείλη της και αρχίζω να γεύομαι την σοκολάτα που είχαν πάνω τους. Μόλις τελειώσω απομακρύνομαι και την βλέπω να έχει μείνει παγωμένη με κλειστά τα μάτια και μου φεύγει ένα γελάκι. Μετά από 1~2 λεπτά συνέρχεται.

Αφ- Γιατί το έκανες αυτό;

Δ- Ποιό; Το φιλί λες; Ααα απλά είχες σοκολάτα πάνω στα χείλη σου και δεν μπορούσα να κρατηθώ και σε φίλησα. Γιατί δεν σου άρεσε;

Αφ- Μου κάνεις πλάκα; Ήταν ένα από τα καλύτερα και ωραιότερα φιλιά που μου έχεις δώσει. Λέει και τα μάτια της λάμπουν.

Δ- Χαίρομαι. Λοιπόν λέω το βράδυ να βγούμε και τα δύο ζευγάρια μαζί να το γιορτάσουμε που είμαστε όλοι μαζί με αυτόν που αγαπάμε. Τι λες; ( πληροφορία ο Αχιλλέας με την Άρτεμις είναι μαζί)

Αφ- Ναι ναι δεν έχω πρόβλημα.

Δ- Ωραία. Τώρα πάμε να κάτσουμε στον καναπέ αγκαλιά να δούμε καμιά ταινία.

Έγνεψε καταφατικά και πήγαμε στο σαλόνι και ξαπλώσαμε αγκαλιά στον καναπέ. Βάλαμε να δούμε μια περιπέτεια. Όταν άρχισε η ταινία η Αφροδίτη βολεύτηκε καλύτερα πάνω μου και πέρασε τα χέρια της στη μέση μου αγκαλιάζοντας με.

Όσο βλέπαμε την ταινία σκεφτόμουν πόσο τυχερός είμαι που έχω μια τέτοια κοπέλα και ακόμα πιο πολύ που και αυτή με θέλει μετά από όλα αυτά που της έχω κάνει παλιά μαζί με τον αδερφό της.

Η ταινία τελείωσε και η Αφροδίτη είχε αποκοιμηθεί και μετά από λίγο το ίδιο και εγώ.

Αφροδίτη's pov

___________________
Γειά σας. Τι κάνετε;

Χαίρομαι πολύ που το ζευγαράκι μας είναι ευτυχισμένο αλλά για πόσο; εεεε

Ο Αχιλλέας τα έφτιαξε με την Άρτεμις.

Δεν πρόλαβα να ανεβάσω το σ/κ σορρυ.

Πάνω στη φώτο είναι το κουκλί μας ο Δημήτρης.

Και ένα πολύ πολύ μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ σε όλους εσάς που διαβάζουν το βιβλίο μου γιατί έφτασα στην 78η θέση στην εφηβική φαντασία.

Ερώτηση: Τι θέλετε να σπουδάσετε;😀😀

Εγώ κτηνίατρος στην Θεσσαλονίκη. 😄😄

Τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο.

ΜΠΑΑΙΙΙ

Efi❤

I love my bullyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora