Κεφάλαιο 5

5K 313 26
                                    

  Τότε ανοίγω τα μάτια μου και τον βλέπω σε απόσταση αναπνοής από το πρόσωπο μου.

  Κοιτάω τον Δημήτρη στα μάτια το ίδιο και αυτός. Χαμήλωσε το βλέμμα του στα χείλη μου και έγλειψε τα δικά του.

  Με αυτή του την κίνηση δάγκωσα το κάτω χείλος μου ασυναίσθητα. Πόσο θα ήθελα να φιλήσω αυτά τα σαρκώδη χείλη.

  Με αυτή μου την κίνηση αυτός μηδένισε την απόσταση μεταξύ μας δίνοντας μου ένα παθιασμένο φιλί. Ζήτησε πρόσβαση στο στόμα μου και του την έδωσα χωρίς να το σκεφτώ.

  Όσο φιλιόμασταν ένιωθα περίεργα ενώ στο στομάχι μου ένιωθα πεταλούδες. Όλο αυτό όμως ήταν ένα υπέροχο συναίσθημα.

  Μετά από κάποια λεπτά χωριστήκαμε κοιταχτήκαμε και αυτός απομακρύνθηκε. Ένιωσα ένα κενό όταν σταματήσαμε το φιλί. Δεν ξέρω γιατί.

Δημήτρη's pov. 

  Μπαίνω στο δωμάτιο και την βλέπω να κοιμάται. Πάω κοντά της για να της δώσω ένα φιλί στο μέτωπό της. Εκείνη τη στιγμή ανοίγει τα μάτια της ενώ είμαστε σε απόσταση αναπνοής. 

  Κοιταζόμασταν στα μάτια και χαμήλωσα το βλέμμα μου στα χείλη. Αμέσως με κατέκλυσε μια επιθυμία να την φιλήσω και έγλειψα τα δικά μου χείλη. Εκείνη την στιγμή δαγκώνει το κάτω χείλος της.

  Εκεί δεν άντεξα και την φίλησα. Ζήτησα πρόσβαση στο στόμα της και μου την έδωσε χωρίς να χάσει χρόνο. Όσο την φιλούσα ένιωθα περίεργα ενώ στο στομάχι μου ένιωθα πεταλούδες αλλά ήταν ένα υπέροχο συναίσθημα.

  Μετά από λίγα λεπτά χωριστήκαμε κοιταχτήκαμε και τότε συνειδητοποίησα τι είχαμε κάνει και απομακρύνθηκα. Όμως ένιωσα ένα κενό όταν σταματήσαμε το φιλί.

  Την έβλεπα που κοιτούσε με ένα ερωτηματικό βλέμμα. Με αυτά τα υπέροχα πράσινα μάτια της στα οποία όταν τα κοιτάς χάνεσαι μέσα τους. Αχ τι σκέφτομαι. Λες να άρχισε να μου αρέσει. Όχι όχι δεν νομίζω.

  Αυτή τι να σκέφτεται άραγε. Λογικά γιατί τη φίλησα. Ούτε εγώ ξέρω όμως γιατί.  Πρέπει να της ξεκαθαρίσω ότι το έκανα αυθόρμητα χωρίς να το σκεφτώ.

Αφ- Εεε Δημήτρη γιατί έγινε όλο αυτό; Εννοώ γιατί με φίλησες; την άκουσα να λέει.

Δ- Απλά ξέχνα το δεν θα ξανά γίνει. Ήταν ένα λάθος της στιγμής. Έγινε αυθόρμητα.

  Εκείνη την ώρα γυρνάω να την κοιτάξω και βλέπω ότι έχει δακρύσει. Γιατί γαμώτο δάκρυσε.

Δ- Τέλος πάντων ήρθα να δω πως είσαι.

Αφ- Είμαι εντάξει. Μπορείς να φύγεις.

Δ- Σίγουρα είσαι καλά;

Αφ- Φύγε Δημήτρη.

Δ- Αφροδίτη εγώ... Δεν με άφησε να τελειώσω την φράση μου και μου φώναξε:

Αφ- ΦΥΓΕ.

  Έτσι έφυγα από το δωμάτιο και πήγα σπίτι μου. Όλο το βράδυ δεν έκλεισα τα μάτια μου γιατί σκεφτόμουν το φιλί μας.  Ήταν το καλύτερο φιλί που είχα δώσει ποτέ.

  Όσο σκεφτόμουν όλα αυτά γύρω στις τέσσερις το πρωί με πήρε ο ύπνος με την Αφροδίτη στο μυαλό μου.

Αφροδίτη's pov

  Τον κοιτάζω ερωτηματικά και προσπαθώ να καταλάβω γιατί με φίλησε. Θα τον ρωτήσω.

Αφ- Εεε Δημήτρη γιατί έγινε όλο αυτό; Εννοώ γιατί με φίλησες;

Δ- Απλά ξέχνα το δεν θα ξανά γίνει. Ήταν ένα λάθος της στιγμής. Έγινε αυθόρμητα. Μου λέει και νιώθω κάτι μέσα να σπάει καθώς ασυναίσθητα άρχισα να δακρύζω.

Δ- Τέλος πάντων ήρθα να δω πως είσαι.

Αφ- Είμαι εντάξει. Μπορείς να φύγεις. Του είπα ψυχρά.

Δ- Σίγουρα είσαι καλά;

Αφ- Φύγε Δημήτρη. Του είπα ήρεμα. Ήθελα να μείνω μόνη μου εκείνη την στιγμή και να σκεφτώ με την ησυχία μου τι είχε μόλις συμβεί.

Δ- Αφροδίτη εγώ... Είπε προσπαθώντας να δικαιολογηθεί.

Αφ- ΦΥΓΕ. Του φώναξα.

  Είχα εκνευριστεί πάρα πολύ με την συμπεριφορά του. Από την μία να μου συμπεριφέρεται σαν να είμαι σκουπίδι και από την άλλη να μου φέρεται καλά και ξαφνικά να με φιλάει. Δεν μπορώ να τον καταλάβω.

  Δεν έκλεισα μάτι όλη νύχτα διότι σκεφτόμουν το φιλί του. Ήταν το καλύτερο φιλί που είχα δώσει. Ένιωθα τόσο τέλεια όταν φιλιόμασταν. Νομίζω ότι αρχίζει να μου αρέσει ο Δημήτρης.

  Μ'αυτά και μ'αυτά κοιμήθηκα γύρω στις τέσσερις το πρωί.

Μετά από 2 μέρες
Αφροδίτη's pov

____________________

Γεια σας.
Τι κάνετε. Ελπίζω καλά.
Ο Δημήτρης και η Αφροδίτη φιλίθηκαν.
Θα παραδεχτούν άραγε τα αισθήματα του ο ένας για τον άλλο;

Efi❤

I love my bullyOnde histórias criam vida. Descubra agora