Κεφάλαιο 23

3.3K 199 32
                                    

Μετά από 4 μήνες
Καθόμασταν στο σαλόνι με τον Δημήτρη, την Αφροδίτη, τον Αχιλλέα και τους γονείς μας και μιλάμε για διάφορα θέματα. Εγώ έχω μπει στο μήνα μου και από στιγμή σε στιγμή θα γεννήσω.

Αφ- Πάω να πιώ λίγο νερό. Έρχομαι.

Δ- Οκ θες να έρθω μαζί σου;

Αφ- Όχι μπορώ κάτσε εσύ.

Δ- Καλά.

Πάω στην κουζίνα πιάνω νερό και πίνω. Έτσι όπως πίνω νιώθω έναν πολύ δυνατό πόνο και μου πέφτει το ποτήρι.

Αφ- ΔΗΜΗΤΡΗΗΗΗ. Έλα γρήγορα.

Δ- Ήρθα τι έγινε είσαι καλά;

Αφ- Γεννάω. Λέω με δάκρυα στα μάτια από τον πόνο.

Δ- Ηρέμησε πάρε ανάσες. Αχιλλέα πάρε την τσάντα της και πήγαινε τη στο αυτοκίνητο. Άρτεμις πάρε τηλέφωνο την γυναικολόγο να πάει στο νοσοκομείο. Οι υπόλοιποι ελάτε με το άλλο.

Τόση ώρα τον παρατηρώ που είναι τόσο ήρεμος και τα οργανώνει όλα τόσο καλά. Εγώ έχω αρκετά δυνατούς πόνους αλλά δεν φωνάζω ούτε γκρινιάζω απλά παιρνωΚαι ανάσες και υπομένω για τον ερχομό της κορούλας μας. Αφού με βάζει στο αυτοκίνητο ξεκινάμε γρήγορα για το νοσοκομείο. Λίγο πριν φτάσουμε με ρωτάει

Δ- Πως είσαι πονάς; Σε ρωτάω γιατί σε βλέπω πολυ ήρεμη.

Αφ- Πονάω απλά δεν πανικοβάλλομαι και υπομένω τον πόνο για την κορούλα μας.

Δ- Αχ ψυχή λίγο υπομονή φτάσαμε. 

Σταματάμε στην είσοδο έρχετε στην μεριά μου με σηκώνει σε στυλ νύφης και μπαίνουμε στο νοσοκομείο.

Δ- Γρήγορα γεννάει. Λέει σε μια νοσοκόμα.

Δημήτρη's pov

Την βάζουν σε ένα καροτσάκι και την πηγαίνουν στην αίθουσα τοκετού. Εκείνη την ώρα φτάνουν και οι άλλοι.

Μμ- Την πήραν μέσα;

Δ- Ναι πριν λιγο.

Μας λένε να πάμε έξω από εκεί που την έχουν να περιμένουμε. Έχει περάσει μία ώρα σχεδόν και δεν ξέρουμε ακόμα τίποτα. Τότε βγαίνει μια νοσοκόμα και έρχεται προς εμάς.

Δ- Πως είναι; Είναι καλά; Το μωρό;

Νοσ- Είναι μια χαρά και είναι η ώρα του τοκετού. Ποιός είναι ο μπαμπάς;

Δ- Εγώ. Εγώ είμαι ο μπαμπάς.

Νοσ-  Ελάτε μαζί μου.

Μου έδωσε να φορέσω μια ειδική στολή και μπήκαμε σε ένα δωμάτιο. Εκεί είδα την Αφροδίτη να είναι σε ένα κρεβάτι. Φαινόταν ότι πονούσε αλλά δεν είχε μιλήσει καθόλου. Υπομένει όλο τον πόνο σαν να μη γίνετε τίποτα. Πάω δίπλα της και της κρατάω το χέρι της.  

I love my bullyDove le storie prendono vita. Scoprilo ora