Δημήτρη's pov
Στο clubΌταν μπήκαμε μέσα όλα τα αντρικά βλέμματα έπεσαν πάνω της. Λογικό αφού ήταν μια θεά. Ένιωθα την ανάγκη να δείξω σε όλους αυτούς ότι δεν είναι για τα μέτρα τους και ότι είναι δικιά μου.
Βρήκαμε και κάτσαμε στο μπαρ. Ο μπάρμαν πήρε από όλους παραγγελία και στο τέλος είχε μείνει η Αφροδίτη.
Την ρωτάει τι θα πάρει και αυτή του λέει το ποτό της και το τηλέφωνο του κλείνοντας του το μάτι. Εκείνη την ώρα τα νεύρα μου είχαν φτάσει στο κόκκινο και δεν ξέρω γιατί.
Φεύγω από εκεί και παω στην τουαλέτα. Εκεί ήταν μία από τις πουτάνες του σχολείου η Πηνελόπη. Δεν της έδωσα σημασία και προχώρησα. Όπως κοιτάζομαι στον καθρέφτη μπαίνει μέσα το τσουλί έρχεται κοντά μου και αρχίσει να μου τρίβεται.
Δ- Ξεκόλλα παιδάκι μου από πάνω μου δεν έχω όρεξη.
Π- Έλα ρε Δημήτρη μου γιατί;
Δ- Έτσι φύγε τώρα. Της είπα ενώ την έσπρωξα από πάνω μου.
Αλλά αυτή αντί να φύγει έπεσε πάνω και άρχισε να φιλάει. Εκείνη την ώρα μπαίνει στο μπάνιο η Αφροδίτη. Την βλέπω να έχει δακρύσει. Όχι ρε γαμώτο θα νομίζει ότι την φιλούσα και εγώ πρέπει να την προλάβω να της εξηγήσω.
Βγαίνω από το μπάνιο και την ακολουθώ αλλά την ώρα που βγαίνω έξω την βλέπω να μπαίνει σε ταξί και να φεύγει. Πάω μέσα χαιρετώ τα παιδιά και φεύγω με τη μηχανή.
Φτάνω στο σπίτι κατεβαίνω από τη μηχανή και χτυπάω την πόρτα.
Δ- ΑΦΡΟΔΊΤΗ ΆΝΟΙΞΕ ΤΗΝ ΠΌΡΤΑ ΤΏΡΑ. ΝΑ ΣΟΥ ΕΞΗΓΉΣΩ. ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΏ.
Αφ- ΦΎΓΕ. ΔΕΝ ΘΈΛΩ ΝΑ ΑΚΟΎΣΩ ΤΊΠΟΤΑ. ΦΎΓΕ ΤΏΡΑ. Συνέχισα να χτυπάω την πόρτα αλλά δεν απαντούσε. Άρχισα να ανησυχώ.
Δ- Αφροδίτη απάντησε μου. Είσαι καλά; Αφροδίτη θα σπάσω την πόρτα.
Σπάω την πόρτα και την βλέπω στο πάτωμα. Την έπιασε πάλι κρίση πανικού. Πάω κοντά της και της λέω:
Δ- Αφροδίτη μου όχι πάλι κρίση πανικού. Ακουμπάω το κεφάλι της δίπλα από την καρδιά μου και της λέω:
Δ- Ηρέμησε ψυχή μου. Βρες τον ρυθμό της καρδιάς μου και προσπάθησε να αναπνεύσεις. Μετά από λίγο την ένιωσα να χαλαρώνει και η ανάσα της να επανέρχεται.
Γυρνάει και με κοιτάει στα μάτια. Θέλω τόσο να την φιλήσω και αυτό θα κάνω. Σιγά σιγά πλησιάζω το πρόσωπό της και λίγο πριν ακουμπήσω τα χείλη της με σπρώχνει και σηκώνετε από το πάτωμα.
Αφ- Σε ευχαριστώ πολύ που με βοήθησες πραγματικά ευχαριστώ. Μπορείς να πηγαίνεις τώρα.
Δ- Αφροδίτη σε παρακαλώ άκουσέ με δεν την φίλησα εγώ. Αυτή έπεσε πάνω μου και με φίλησε.
Αφ- Δημήτρη δεν έχεις λόγο να απολογήσε. Και ιδιαίτερα σε μένα. Τέλος πάντων μπορείς να πηγαίνεις τώρα είναι αργά.
Δ- Δεν φεύγω έχω κανονίσει με τον αδερφό σου να μείνω εδώ.
Αφ- Αα οκ τότε πάω στο δωμάτιο μου να ξαπλώσω. Καληνύχτα.
Δ- Εεμ εντάξει. Καληνύχτα.
Η επιθυμία να την φιλήσω δεν έφυγε και μετά από λίγο πήγα στο δωμάτιο της. Ανοίγω την πόρτα και την βλέπω να είναι με τα εσώρουχα μπροστά από την ντουλάπα.
Ήταν τόσο όμορφη. Πάω από πίσω της και περνάω τα χέρια μου γύρω από τη μέση της ενώ αυτή γυρνάει και είμαστε πρόσωπό με πρόσωπο.
Αφ- Δημήτρη φύγε. Τι κάνεις εδώ; Βγες έξω τώρα.
Έβαλα το χέρι μου στο πρόσωπό της και μείωνα σιγά σιγά το κενό.
Αφ- Τι κάνεις;
Δ- Αυτό που έπρεπε να έχω κάνει απο πριν.
Και τότε την φιλάω γλυκά και παθιασμένα. Στην αρχή αντιστάθηκε αλλά αφέθηκε. Της λέω μέσα από το φιλί μας <πήδα> και το κάνει το φιλί γίνεται πιο κτητικό. Την πιάνω από τους γοφούς και την αφήνω πάνω στο γραφείο της.
Μετά από λίγο σταματάμε κοιταζόμαστε και της ξανά δίνω ένα πεταχτό φιλί.
Δ- Καληνύχτα πριγκίπισσα.
Φεύγω από το δωμάτιο με ένα χαμόγελο. Το ήθελα τόσο πολύ αυτό το φιλί. Νομίζω αρχίζω και την ερωτεύομαι. Αλλά δεν πρέπει. Πρέπει να κάνω κάτι για να σταματήσω αυτό το συναίσθημα. Δεν πρέπει να μπλέξει μαζί μου.
Αφροδίτη's pov
____________________
Γεια σας. Τι κάνετε;
Γιατί να μην μπλέξει μαζί του άραγε;Efi❤
YOU ARE READING
I love my bully
Teen FictionΒΙΒΛΙΟ 1ο Αφροδίτη: ψηλή, αδύνατη, καστανόξανθη με υπέροχα καταπράσινα μάτια. Πάει 3η λυκείου και είναι 18 χρονών. Έχει έναν δίδυμο αδερφό τον Αχιλλέα. Είναι άριστη μαθήτρια και πηγαίνει kick boxing. Έχει μια κολλητή την Άρτεμις. Ο μεγάλος φόβος της...