Και εκείνη την στιγμή ακούω τον παπά να λέει....
Παπ- Βαπτίζεται η δούλη του Θεού Μαρία-Άννα...
Μόλις το ακουσα έμεινα. Έβαλε τα ονόματα των μαμάδων μας. Οο μωρέ τον γλυκό μου.
Αφ- Τελικά έχεις ωραίο γούστο. Τα ονόματα που διάλεξες είναι υπέροχα.
Δ- Σαν και εσένα. Διάλεξα αυτά γιατί ήξερα ότι θα σου αρεσουν και γιατί ευχαριστώ το Θεό αλλά και τη μαμά σου που σε γέννησε.
Άστο καλό με συγκίνησε ο βλάκας πάλι με τα λόγια του. Έτσι σαν απάντηση τον φίλησα.
Στο τραπέζι
Όταν φτάσαμε στο τραπέζι όλοι οι καλεσμένοι μας ερχόντουσαν να έχουμε μια οικογένεια ευτυχισμένη και να έχουμε πάντα χαρές. Κόψαμε την τούρτα και την γαμήλια αλλά και της μικρής και είχε έρθει η ώρα για τον πρώτο χορό. Μπαίνει το τραγούδι μας
( βάλτε όποιο θέλετε εσείς γιατί δεν μου έρχεται κάποιο στο μυαλό)
Και ξεκινάμε να χορεύουμε. Τα σώματα μας ήταν κολλημένα το ένα πάνω στο άλλο. Το χαμόγελο από τα χείλη μας δεν έλεγε να φύγει με τίποτα.Δ- Σ'αγαπάω. Ήσουν είσαι και θα είσαι τα πάντα για εμένα. Είσαι όλη μου η ζωή μαζί με την κόρη μας.
Αφ- Και εγώ σ'αγαπώ καρδιά μου. Είσαι ότι καλύτερο θα μπορούσε να μου συμβεί.
Δ- Ζωή μου εσύ. Λέει και με φιλάει.
Μετά από λίγο το τραγούδι τελειώνει και ξεκινάνε τα παραδοσιακά τραγούδια του τόπου μας και χορεύαμε και γλεντούσαμε μέχρι το πρωί.
Στο ταξίδι του μέλιτος
Μόλις έχουμε φτάσει στην πανέμορφη Κρήτη για ταξίδι του μέλιτος μαζί με την Μαριάννα (η κόρη) μας και πάμε στο ξενοδοχείο. Όταν φτάνουμε εκεί περνούμε το κλειδί του δωματίου και πάμε στο δωμάτιο. Μπαίνουμε μέσα και το μόνο που θα το χαρακτήριζε είναι η λέξη υπεροχοτελειοφανταστικομαγευτικό που δεν υπάρχει αλλά λέμε. Είναι πραγματικά εκθαμβωτικό. Έχουμε μια υπέροχη θέα προς τη θάλασσα ενα υπέρδιπλο κρεβάτι και πιο δίπλα ένα πιο μικρό σε στυλ κούνιας για την μικρή.Δ- Σου αρέσει;
Αφ- Ναι είναι πραγματικά τέλειο.
Δ- χαίρομαι που σου αρέσει.
Μαρ-(ιάννα) Μα~μα μπα~μπα. (σημείωση ας υποθεσουμε οτι η μαριαννα ειναι σε ηλικια που μπορεί να μιλήσει)
Μόλις το ακούμε αυτό κοιτάζουμε ο ένας τον άλλο και μετά την μικρή. Ο Δημήτρης την παίρνει από το καροτσάκι που την είχαμε και την κάνει σβούρες ενώ αυτή γελάει και εγώ κάθομαι και τους κοιτάω. Είναι τόσο όμορφο αυτό το θέαμα να βλέπεις ρην οικογένεια σου χαρούμενη και ευτυχισμένη.
STAI LEGGENDO
I love my bully
Teen FictionΒΙΒΛΙΟ 1ο Αφροδίτη: ψηλή, αδύνατη, καστανόξανθη με υπέροχα καταπράσινα μάτια. Πάει 3η λυκείου και είναι 18 χρονών. Έχει έναν δίδυμο αδερφό τον Αχιλλέα. Είναι άριστη μαθήτρια και πηγαίνει kick boxing. Έχει μια κολλητή την Άρτεμις. Ο μεγάλος φόβος της...