Κεφάλαιο 19

3.6K 219 25
                                    

Αφροδίτη's pov
Ξυπνάω και νιώθω ένα βάρος στην κοιλιά μου. Στρέφω το βλέμμα μου προς τα εκεί και βλέπω τον Δημήτρη να έχει βάλει την κοιλιά μου σαν μαξιλάρι. Κοιτάω να δω τι ώρα είναι και βλέπω ότι είναι 6:45 και στις 10 θα πηγαίναμε στο club.

Αφ- Δημήτρη μου, μωρό μου. Ξύπνα καρδιά μου.

Δ- Μμμμ.....

Αφ- Έλα μοσχαράκι μου. Ξύπνα μάτια μου πρέπει να σηκωθώ για να ετοιμαστώ.

Δεν ξυπνούσε με τίποτα. Το βρήκα τι θα κάνω. Αρχίζω να του χαϊδεύω τα μαλλιά και σιγά σιγά να τον γυρίζω από κάτω μου. Περνάω τα πόδια μου δεξιά και αριστερά από τη μέση του. Ξεκίνησα να του μοιράζω φιλιά στο στέρνο και να πηγαίνω προς τον λαιμό του. Βρίσκω το ευαίσθητο σημείο του και αρχίζω να τον πιπίλαω εκεί. Τότε νιώθω τα χέρια του να με χαϊδεύουν στα μπούτια μου. Κατάλαβα ότι ξύπνησε αλλά δεν σταμάτησα. Αντιθέτως άρχισα να κουνιέμαι πάνω στον καβάλο του. Μετά από λίγο του έφυγε ένας αναστεναγμός. Τον στόχο μου να τον ανάψω πέτυχε. Σταματάω και πάω να κατέβω από πάνω του. Αλλά οοοόχι δεν είμαι τόσο τυχερή. Ο Δημήτρης με κρατάει από τους καρπούς και με βάζει από κάτω του.

Δ- Που νομίζεις ότι πας; Κοίτα τι έκανες, μου λέει και δείχνει τη στύση του.

Αφ- Σόρρυ ρε μωρό μου αλλά δεν ξυπνούσες και πρέπει να πάω να ετοιμαστώ για το βράδυ και έχω ήδη αργήσει, του λέω και κάνω puppy face.

Δ- Καλά σε πιστεύω θα σε αφήσω να σηκωθείς αλλά πρώτα πρέπει να κάνω.

Αφ- Ευχαριστώ. Τι θα μου κάνεις;

Δ- Αυτό, λέει και αρχίζει να με πιπίλαει στο ευαίσθητο σημείο μου χωρίς καν να ψάξει να το βρει. Αυτό σημαίνει ότι ξέρει πολύ καλά το σώμα μου. Σταματάει και κοιτάει τον λαιμό μου με περήφανο ύφος.

Δ- Μην τολμήσεις και καλύψεις το βράδυ αυτό το έργο τέχνης, είπε σαρκαστικά, και επίσης θέλω να δουν όλοι ότι είσαι δικιά μου. Οκ;

Αφ- Ναι μωρό μου ότι θες εσύ.

Αφού σηκωθήκαμε και οι δυο ο Δημήτρης πήγε στην κουζίνα και εγώ στο δωμάτιο για να βρω τι θα βάλω. Αφού τελείωσα πήγα να κάνω μπάνιο. Γέμισα την μπανιέρα με νερό και έριξα μέσα το αγαπημένο μου αφρόλουτρο με άρωμα ροδάκινο και μπήκα μέσα. Αμέσως ένιωσα όλους μου τους μυς να χαλαρώνουν. Όταν το νερό άρχισε να παγώνει βγήκα και τύλιξα το σώμα μου με μια μακριά πετσέτα. Το ίδιο έκανα και με τα μαλλιά μου με μια πιο μικρή πετσέτα. Πήγα στο δωμάτιο μου για να ντυθώ. Έβαλα τα μπορντό δαντελωτά εσώρουχά μου και ήμουν έτοιμη να βάλω το φόρεμά μου όταν στο δωμάτιο μπουκάρει ο Δημήτρης. Μόλις με βλέπει μένει παγωτό(😂😂😛😛).

I love my bullyWhere stories live. Discover now