Επίλογος 1

3K 184 11
                                    

Η μέρα του γάμου και της βάπτισης

Σήμερα είναι πιο όμορφη και ευτυχισμένη μέρα της ζωής μου . Σήμερα παντρεύομαι τον άντρα της ζωής μου. είμαι τόσο ευτυχισμένη Το άγχος με έχει τρελάνει. Έχουν μαζευτεί όλες οι φίλες μου το σπίτι μου μαζί με τη μητέρα μου έχουν έρθει οι κοπέλες για να μου φτιάξουν μαλλιά, μακιγιάζ και νύχια . Ποιος να το πίστευε ότι στο τέλος θα καταλήγαμε ερωτευτώ αυτόν που επί αρκετά χρόνια μου έκανε bullying, να κάνω παιδί μαζί του και τέλος να τον παντρευτώ. Αλλά αυτά έχει η ζωή. Η αγάπη και ο έρωτας σου έρχονται από εκεί που δεν το περιμένεις και για κάποιον που δεν πίστευες ότι θα αγαπούσες. Μην σας ζαλίζω άλλο με τις θεωρίες μου. Ας πάμε στο τι γίνεται τώρα στο σπίτι.

Εγώ είμαι στο δωμάτιο οι κοπέλες για τα μαλλιά και το μακιγιάζ. Τα νύχια τα είχα φτιάξει ήδη από το πρωί. μέσα στο δωμάτιο είναι η Αφροδίτη με την μπέμπα και τη μητέρα μου. Την μικρή ακόμα δεν ξέρουμε πώς θα την ονομάσουμε βασικά εγώ δεν ξέρω τα έχει κανονίσει όλα Δημήτρης και δεν μου έχει πει κουβέντα. Είπε είναι έκπληξη έτσι και δεν έχει ωραίο όνομα το παιδί θα γίνει της μουρλής. Αλλά ας μην αγχώνομαι τώρα για αυτά και χαλάσω τη διάθεσή μου.

Αρ- Πώς νιώθεις που παντρεύεσαι σήμερα;

Αφ- Πώς να νιώθω είμαι πολύ αγχωμένη και πιο πολύ για το θέμα του ονόματος του παιδιού . Ααχ αυτός ο Δημήτρης.

Μ.μ.- Μη σε νοιάζει αυτό τώρα όλα είναι υπό έλεγχο ξέρω τι σου λέω.

Αφ- Μαμά ξέρεις το όνομα; Και δεν μου το λες; Τουλάχιστον είναι ωραίο;

Μ.μ.- Φυσικά και είναι και της ταιριάζει απόλυτα.

Αφ- Τέλος πάντων.

Κωμ1- Τα μαλλιά σας είναι έτοιμα.

Κωμ2- Και το μακιγιάζ σας.

Αφ- Αχ σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια είστε φυσικά καλεσμένες στο γάμο.

Κωμ1- Τέλεια ευχαριστούμε πολύ.

Κωμ2- Να ζήσετε και να είστε πάντα ευτυχισμένοι με την οικογένειά σας.

Αρ- Άντε πήγαινε φόρεσε και το νυφικό να σε δούμε στο σύνολο. Λέει καθώς με σπρώχνει πίσω από το παραβάν.

Αφ - Πάω πάω μη με σπρώχνεις .

Μ.μ.- Άντε και εμείς θα ντύσουμε την μικρή.

Το φόρεμα της μικρής:

Το φόρεμα της μικρής:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
I love my bullyWhere stories live. Discover now