В началото имахме лош старт. Първото ни състезание пропадна, а второто дори не събра достатъчно желаещи. Но ние се върнахме. А ето и обновените правила:
1. Това правило си е същото. Жанр и тема, които може да не съвпадат много добре заедно, но не са невъзможни. Все пак трябва да има и някакво предизвикателство. Пътят до победата никога не е лек.
2. Състезанията ще са месечни. Винаги имате по 1 месец за реакция. Така дори тези, които видят новините късно ще имат време да се включат.
3. Вече няма да има чакане за банери и други такива глупости. Записвайте се ако искате да участвате (инструкции как ще намерите в следващата глава). Когато достигнем 10 човека, състезанието започва. Всяко състезание ще има 3 кръга. 3 месеца продължителност. И във всеки кръг ще отпадат по трима. Така само 1 ще остане победител.* Ако всички истории са пратени преди крайния срок, то историите и оценките ще бъдат качени по-рано, а така и по-рано ще стартираме следващия кръг.
*Предварително готови награди все още не са решени, с победителя ще се уговаряме на лични с какво да го наградим. Примери за награди са еднократна реклама от трима старейшини (общо 4 профила, в които бива рекламиран), гост жури на следващото състезание или уеб стикер за Уатпад историите му по желание. :)
4. Бивате оценявани по следните критерии:
- Пунктуация.
- Правопис.
- Сюжет.
- Креативност / Оригиналност.
- Детайлност.
Оценяването става със звезди и точки, и е малко по-дълго, така че ще напишем отделна глава, специално обяснявайки оценяването. Заедно с общия ви брой точки ще получите и конструктивна критика, ако има нужда от такава, от всеки от журиращите Старейшини. Имайте на предвид, че някои Старейшини могат или да са строги, или да виждат потенциал във вас, който да трябва да потърсите по-надълбоко. Не се сърдете и не се отказвайте, ако част от журито даде по-остър коментар. Тук нищо не е пристрастно. Опитайте се в следващата си история да се надградите, така че да не получите отново остра забележка. Спрямо общите точки сформираме звездите.
5. Важното е да се забавляваме. Не го приемайте надълбоко, не се стресирайте и не се карайте помежду си или със Старейшините. Всеки получава награда, дори и първата елиминирана тройка. Докато сме на темата за елиминации, елиминират се трите участника с най-малко звезди.
6. Вече трябва да предавате истории, а не книги. Преди изисквахме 3 смислово свързани глави, с обработена корица. Сега вече можете да предавате само по 1 глава. В следващата глава ще ви дадем имейл, на който да изпращате творбите си. Творби, изпратени по Уатпад, не се зачитат и участниците биват елиминирани, ако не изпратят творбата си. Също така, творбите трябва да имат поне 500 думи и най-много 1000.
7. Още нещо за елиминациите - ако някой не предаде творбата си до крайния срок, бива елиминиран. Това влияе върху елиминациите, и се елиминират само двама от предалите автори. Ако някой се откаже по собствено желание, то това също повлиява останалите елиминации. В случай че 3 участника се откажат наведнъж, елиминации не се провеждат, но историите все пак трябва да бъдат изпратени.
8. Дори да има състезание в прогрес, можете да се регистрирате за следващото. Ако някой от Старейшините ви отхвърли, опитайте пак следващия месец. :)
– – – – –
В следващата глава ще намерите регистроционна бланка и пример как да пращате творбите си. Следете стената ни за известие кога започва първото състезание. Успех!
~ Съвета на Старейшините
YOU ARE READING
Elder Contests
RandomТук ще можете да намерите трите ни годишни състезания. Между всяко има по 1 месец пауза, правейки общо 3. Всяко състезание ще трае по 3 месеца, ще има 3 кръга от по 1 месец. Всеки кръг ще има 3 елиминирани участника. Прочетете правилата и как да се...