Rebirth 2017 - Кръг 1; Оценяване от @StanimiraAtanasova

57 1 2
                                    


1: Diamond:

Автор: wolf_banshee

Пунктуация - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Правопис - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Сюжет - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Креативност/Оригиналност - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Детайлност - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Коментар: Една от малкото истории, в които бижуто е центъра на вниманието. Сигурна съм, че ако се реализира като книга ще пожъне огромен успех. Целият сюжет, разгърнат до нови висоти, е достоен за нещо голямо. Майсторско описание на бижуто, въпреки, че не можах да вникна в действието с крадците. Доста бързо се развиха нещата, но така и трябва. Поздравления за прекрасната творба и още по-прекрасния талант!

Сребърни звезди: 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟


2: René:

Автор: buttercup_girl21

Пунктуация - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Правопис - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Сюжет - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Креативност/Оригиналност - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Детайлност - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Коментар: Сюжета ме грабна още с второто изречение. Плавно, но обгърнато с въпроси изказване на автора. Бавно разгърщане на сюжет. Правилна употреба на фразеологизмите. За мен това беше един невероятен текст оригинално замислена идея. Поздравления на автора!

Сребърни звезди: 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟


3: Party Carol:

Автор: nerdycat5

Пунктуация - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Правопис - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Сюжет - 🌟 🌟 🌟

Креативност/Оригиналност - 🌟 🌟 🌟

Детайлност - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Коментар: Сюжета ми напомня на приказката за духовете на Отминалите, Настоящите и Бъдещите Коледи. Само че автора даваше миналото на героинята, настоящето и бъдещето където тя се разкайва з апостъпката си. И решава да поправи всичко. Историята е добра, но просто твърде много ми напомня за тази приказка по сюжет.

Сребърни звезди: 🌟 🌟 🌟 🌟


4: Rebirth:

Автор: Nardiya

Пунктуация - 🌟 🌟 🌟 🌟

Правопис - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Сюжет - 🌟 🌟

Креативност/Оригиналност - 🌟 🌟

Детайлност - 🌟 🌟 🌟 🌟

Коментар: Още с втория абзац подуших напълно Джон Грийн. Слабо изказване от страна на героите и грешна употреба на две прилагателни. Пунктуационни изкривявания, далеч от приятното за четене (най-вече видимото участие на многоточието).

Сребърни звезди: 🌟 🌟 🌟 🌟


5: Сините пламъци ще горят отново:

Автор: Maxx21Maxx

Пунктуация - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Правопис - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Сюжет - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Креативност/Оригиналност - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Детайлност - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Коментар: Грабна ме още с първите няколко изречения и ме остави с въздух заседнал между дробовете. Това е невероятно! Вещици, думони и т.н. са доста популярно използвани сред писателите, но си напарвил/ла всичко толкова добре написано, че имам чувството как стоя в помещението и наблюдавам цялото възкръсване. Добре, че не бях там, защото щях да се разплача от страх. Красиво, призрачно, достойно за бестселър!

Сребърни звезди: 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟


6: The life after Death:

Автор: Rain136

Пунктуация - 🌟 🌟 🌟

Правопис - 🌟 🌟 🌟 🌟

Сюжет - 🌟 🌟 🌟

Креативност/Оригиналност - 🌟 🌟 🌟 🌟

Детайлност - 🌟 🌟 🌟 🌟

Коментар: В началото вървеше добре. Много добре даже. После обаче умря като изсъхваща роза. Напоена с белина. И цианкалии. И след това я е помела градушка.

Сребърни звезди: 🌟 🌟 🌟 🌟


7: Отражението във водата:

Автор: ThenKoOfficial

Пунктуация - 🌟 🌟 🌟 🌟

Правопис - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Сюжет - 🌟 🌟 🌟

Креативност/Оригиналност - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Детайлност - 🌟 🌟 🌟 🌟

Коментар: Имах известни надежди, но с цялата история Ромео-Жулиета, смърт поради невъзможна любов, бащата на момичето мрази бащата на момчето...Не знам. И въпреки това историята е някак по-различна. Сестрата на момичето умира поради нелепа грешка, достойно за приказка, а пък бутилките бяха нещо наистина много красиво. Но по едно време се изгубих в целия разказ и не му хванах нито началото, нито края.

Сребърни звезди: 🌟 🌟 🌟 🌟

Elder ContestsOnde histórias criam vida. Descubra agora