Rebirth 2017 - Кръг 2; Оценяване от @a-meerkats-life

35 6 2
                                    

1: Като смачкан лист хартия

Автор: Maxx21Maxx

Пунктуация - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Правопис - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Сюжет - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Оригиналност - 🌟 🌟 🌟 🌟

Детайлност - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Коментар: Харесва ми драмата тук. Напрежението е много добре разпределено и нивото му се покачва изключително добре. За някои може да изглежда сякаш всичко се случва прекалено бързо, но за мен е по-скоро това, че между двете момчета вече има натрупана нервност и неизказани думи и дейности. Искам да чуя и останалата история на тези двамата.

Сребърни звезди: 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟


2: Teen Fiction

Автор: wolf_banshee

Пунктуация - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Правопис - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Сюжет - 🌟 🌟 🌟

Оригиналност - 🌟 🌟 🌟 🌟

Детайлност - 🌟 🌟 🌟

Коментар: Не ми харесва, съжалявам. След такова добро представяне на първия кръг, наистина очаквах повече. Начина ти на писане привлича с нормалните метафори и описания, които може да се видят във всеки чиклит, което ми хареса. Хората виждат романтика, виждат някакъв тип „забранена" хетеро любов и моментално се потапят в творбата (защо мислиш, че толкова хора харесват „Петдесет нюанса сиво"?). И това го разбирам, но за съжаление мен такива неща не ме хващат и/или привличат. Сега ще игнорирам факта, че са доведени брат и сестра, и ще ти кажа какво можеше да бъде написано много по-добре. Винаги трябва да има някаква дилема, когато се пише любовна история и в този случай тя е, че са доведени брат и сестра. Всичко върви добре, харесват се и т.н. и т.н., но трябва да се задълбочиш в това колко „забранена" и „невъзможна" трябва да е връзката им. Дори и страстта помежду им трябва да е проблем. Естествено, няма как да побереш цялото напрежение на 450-страницова новела в 1000 думи, но можеше да се справиш много по-добре.

Сребърни звезди: 🌟 🌟 🌟 🌟


3: Изповедта на една анорексичка

Автор: nerdycat5

Пунктуация - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Правопис - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Сюжет - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Оригиналност - 🌟 🌟 🌟 🌟

Детайлност - 🌟 🌟 🌟 🌟

Коментар: Наистина хубава тема си избрала! Но ми се щеше да я беше задълбочила още повече, тъй като анорексията не е само депресия и загуба на тегло. Здравословните проблеми, които идват с нея, изглеждат сякаш си ги преписала от Уикипедия. Можеше да бъдат добавени още малки детайли и подробности, които не се виждат с просто око при човек, страдащ от анорексия. Според мен тук си опитала нещо ново, което аз уважавам и насърчавам.

Сребърни звезди: 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟


4: Feel the music

Автор: Nardiya

Пунктуация - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Правопис - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Сюжет - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Оригиналност - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Детайлност - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Коментар:Наистина изключително и прекрасно! Любовта на момичето към музиката е много добре изразена. Прекрасно четиво и във втория кръг!

Сребърни звезди: 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Elder ContestsTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang