1: Като смачкан лист хартия
Автор: Maxx21Maxx
Пунктуация - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟
Правопис - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟
Сюжет - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟
Оригиналност - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟
Детайлност -🌟 🌟 🌟 🌟 🌟
Коментар: Сюжетът е добър, но към края започна да ми става бозаво. Случиха се много неща за период, които изглежда беше около 2-3 минути. Не разбрах от какво се запали Ейс и се стигна до употребата на необмислени и дълбоко таени мнения. Относно правопис и пунктуация не съм го гледал специално, но на места беше употребил пълен или кратък член неправилно. Имаше някои запетаи, които, точно като Ейс, искаха да се вмъкнат сред обществото. Също забелязах и частта с Джош и Грег, но условието беше главният герой да е малцинсто, което тук не е изпълнено, затова не печелиш петте точки, но това няма да ти е проблем, съдейки по оценките на всички съдии. Ще направя и забележка, че в състезантелни формати не е добре да използваш съкращения като "г-жа" и "г-н". Не съм ти взел точки за това, но го имай впредвид.
Сребърни звезди: 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟
2: Teen Fiction
Автор: wolf_banshee
Пунктуация - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟
Правопис - 🌟 🌟 🌟 🌟
Сюжет - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟
Оригиналност - 🌟 🌟 🌟 🌟
Детайлност - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟
Коментар: Сюжетът е добър, хареса ми, но еротиката в края ме оставя с мисълта за загатната романтика завбъдеще. Никъде не намерих и малцинство, така че не получаваш допълнителните 5 точки. Хареса ми речника ти и боравенето с думите.
Сребърни звезди: 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟
3: Изповедта на една анорексичка
Автор: nerdycat5
Пунктуация - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟
Правопис - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟
Сюжет - 🌟 🌟 🌟 🌟
Оригиналност - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟
Детайлност - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟
Коментар: Харесва ми че си си научила уроците за анорексията, а и съм благодарен че си я избрала като тема. Такива болести рядко биват разглеждани в книги, а наистина трябва. От сюжета съм ти взел една звезда, само защото творбата не ми напомня много на тийн фикшън, а е повече като преразказана страница от дневниче. Фразата накрая малко ми напомни на Хана Бейкър от "13 причини защо", но като цяло историята наистина много ми хареса и останах впечатлен. Браво.
Сребърни звезди: 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟
4: Feel the music
Автор: Nardiya
Пунктуация - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟
Правопис - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟
Сюжет - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟
Оригиналност - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟
Детайлност - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟
Коментар: Аз, както при останалите участници, наблюдавам изпълнението на допълнителните правила, и макар при теб да няма санкции, няма и допълнително точки, защото хората, жертва на насилие във всякакви форми, не са никак малко. Сюжета ме отстреля като див заек. Много ме впечатли. Боравенето ти с емоцията е уникално.
Сребърни звезди: 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟
ESTÁS LEYENDO
Elder Contests
De TodoТук ще можете да намерите трите ни годишни състезания. Между всяко има по 1 месец пауза, правейки общо 3. Всяко състезание ще трае по 3 месеца, ще има 3 кръга от по 1 месец. Всеки кръг ще има 3 елиминирани участника. Прочетете правилата и как да се...