1: Мнима Смърт
Автор: Nardiya
Въздействие на поемата: 🌟 🌟 🌟 🌟
Връзка между стихове: 🌟 🌟 🌟 🌟
Връзка между заглавие и съдържание: 🌟 🌟 🌟
Коментар: Обърнала си внимание повече на изпълнението на допълнителните задачи, и с това не си се постарала върху самата поема, но все пак си се адаптирала добре. Заглавието е поставено добре, но не онговаря съсвем на съдържанието. Въпреки това поемата ти е доста добре написана. Браво! Успех на финалното преброяване!
Сребърни звезди: 🌟 🌟 🌟 🌟
2: Писмо до дядо
Автор: nerdycat5
Въздействие на поемата: 🌟 🌟 🌟 🌟
Връзка между стихове: 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟
Връзка между заглавие и съдържание: 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟
Коментар: Много добре! Обичам прочувствени творби и има нещо в мен което не издържа при мисълта за раздяла с най-възрастните ни близки. Успя да ме просълзиш, признавам. Много добре си свързала стиховете, а и заглавието добре представя поемата. Успех на финалното преброяване!
Сребърни звезди: 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟
3: Смърт
Автор: wolf_banshee
Въздействие на поемата: 🌟 🌟
Връзка между стихове: 🌟 🌟 🌟 🌟
Връзка между заглавие и съдържание: 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟
Коментар: Много се повтаряше думата "смърт" и това ме наведе на мисълта, че не си разбрала задачата. Ще ти дам 3 от обещаните 5 точки, защото условието не е изпълнено както трябва, но все пак си опитала и се забелязва. Иначе като цяло поемата не ми въздейства, което никак не е добре, защото точно това е работата на поезията. Можеше да се справиш и по-добре. Успех на финалното преброяване!
Сребърни звезди: 🌟 🌟 🌟 🌟
4: В какво се измерва смъртта?
Автор: Maxx21Maxx
Въздействие на поемата: 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟
Връзка между стихове: 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟
Връзка между заглавие и съдържание: 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟
Коментар: Четейки усетих сълза да се търкулва по бузата ми. Последния човек, който успя да постигне това е Фредрик Бакман, макар и само с 63 страници. Много добра работа! Много се гордея с теб и с това, че все пак реши да не се отказваш точно преди финала. Успех на крайното преброяване!
Сребърни звезди: 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟
YOU ARE READING
Elder Contests
RandomТук ще можете да намерите трите ни годишни състезания. Между всяко има по 1 месец пауза, правейки общо 3. Всяко състезание ще трае по 3 месеца, ще има 3 кръга от по 1 месец. Всеки кръг ще има 3 елиминирани участника. Прочетете правилата и как да се...