1: Diamond:
Автор: wolf_banshee
Пунктуация - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟
Правопис - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟
Сюжет - 🌟 🌟 🌟 🌟
Креативност/Оригиналност - 🌟 🌟 🌟 🌟
Детайлност - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟
Коментар: Прекалено много се повтаряше "бе" към края. Използвай синоними или съкращавай изреченията, макар и да се усещаше, че искаш да наблегнеш на тези изречения. Относно сюжета и изпълнението на зададената тема, тук съм ти дал 1 звезда по-малко защото прераждането дойде доста късно в края. Можеше да съкратиш с една идея историята преди това и да измислиш нещо малко повече след прераждането, но иначе сюжета е доста добър. Взел съм ти и една звезда за креативност, защото използването на Париж като дестинация вече започва да се клишира. Не е толкова трудно да отвориш Гугъл Карти и да увеличиш на произволно място, за да намериш нов град. Защо например не взе Монпелие във Франция? Не е като Париж да е единствания град. Още нещо, което ми направи впечатление е, че когато похитителите влязоха в апартамента, единия беше насочил пистолет към главната гелоиня, но когато приятелката й се върна, той вече държеше нож, без да бъде споменато откъде се е взел ножа. Изключвайки тези забележки, историята ти е доста интересна и увличаща.
Сребърни звезди: 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟
2: René:
Автор: buttercup_girl21
Пунктуация - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟
Правопис - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟
Сюжет - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟
Креативност/Оригиналност - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟
Детайлност - 🌟 🌟 🌟 🌟
Коментар: Най-голямо впечатление ми направи богатия речник, който използваш още в началото. Признавам си, трябваше да се допитвам до дядо ми за значението на някои думи. Относно детайлите- единствената ти липсваща звезда- там забелязах, че гледаш да развиеш историята, като напалиш детайлите, защото ти е било малко мастото. Ще се радвам, ако в следващите кръгове ти се отвори възможност, да напишеш продължение на историята. Увлече ме, сериозно. Бих чел такава книга.
Сребърни звезди: 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟
3: Party Carol:
Автор: nerdycat5
ESTÁS LEYENDO
Elder Contests
De TodoТук ще можете да намерите трите ни годишни състезания. Между всяко има по 1 месец пауза, правейки общо 3. Всяко състезание ще трае по 3 месеца, ще има 3 кръга от по 1 месец. Всеки кръг ще има 3 елиминирани участника. Прочетете правилата и как да се...