Оценяване

143 12 1
                                    

Както се спомена в главата с обновените правила, оценяването е дълъг процес, който може да обърка както вас, така и Старейшините. Ще обясня в детайли.

Оценяването е в петте критерия, споменати в главата с обновените правила, а именно:
- Пунктуация
- Правопис
- Сюжет
- Креативност/Оригиналност
- Детайлност

Както вероятно сте забелязали, състезанията са навързани около числото 3. 3 кръга, 3 месеца продължителност, 3 участника елиминирани всеки всеки кръг.
Така е и с оценяването, но то е навързано около числото 5. 5 критерия, 5 съдии, 5 бронзови, 5 сребърни и 5 златни звезди. Всички точки са кратни на 5 и т.н.
Стига съм се мотал, ето как става оценяването:
В даден критерий получавате до 10 точки. Всеки 2 точки сформират звезда. Това са бронзовите звезди, или за по-лесно запомняне- звезди по критерий.
Има 5 критерия, всеки до 10 точки, общо 50 точки сбор. Това прави 25 бронзови зведи , което от своя страна прави 5 сребърни звезди. Сребърните звезди са звезди по съдия, тоест, от всеки един журиращ можете да получите най-много 5 сребърни звезди от точките, които е давал за вашите критерии.
И за завършек- петте члена на журито, всеки с максимум от 5 сребърни звезди образува 25 такива, което се компресира в 5 златни звезди. Златните звезди са вашите лични звезди. По тях се отсъжда кой ще бъде елиминиран.

Осъзнаваме, че някои участници може да имат еднакъв брой златни звезди, тъй като ще закръгляме (например, 20 сребърни звезди са 4 златни, 15 сребърни- 3 златни, и оттам 16 и 17 сребърни са 3 златни, и 18 и 19 са 4 и т.н.), а и при нас винаги ще се води архив с оценките в точки и звезди (публикуваме само звездите тук; единствените точки, които даваме са за критерии.)
Накратко, няма да има някой, който да е отпаднал незаслужено.

Ако има нещо, което смятате, че съм пропуснал, или не ви е станало ясно, можете да ни пишете на лично съобщение. Отговаряме в рамките на 24 часа. ☺

~Тино

Elder ContestsWhere stories live. Discover now