Rebirth 2017 - Кръг 2; Оценяване от @lavasmile12

32 7 2
                                    

1: Като смачкан лист хартия

Автор: Maxx21Maxx

Пунктуация - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Правопис - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Сюжет - 🌟 🌟 🌟 🌟

Оригиналност - 🌟 🌟 🌟

Детайлност - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Коментар:Преди да дам преценка за самата кратка история, реших, че ще е уместно да обясня защо съм дала определен брой точки за даден критерий. За пунктуацията отнемам една точка, защото забелязах няколко пропуснати запетаи, както и една-две поставени не на място. Относно правописа - също отнемам една точка. Реално, не видях никакви правописни грешки, но пък забелязах няколко граматични, и то все от един вид. Съветвам автора да следи много внимателно къде употребява пълен член и къде - не! Сега следва най-важната част, скелетът на историята! Сюжетът като цяло ми допада - наблюдава се последователност на дейстивията, но причината, заради която отнех цели три точки, е, че се случват някакви ненужни неща, някакви допълнителни драми (поне според мен). За оригиналност ще бъда болезнено честна. Началото наистина ми допадна, беше доста креативно от страна на автора, но после всичко се сгромоляса - говоря за момента, в който Тео и Ейс се скараха. От тази сцена натам всичко започна да ми напомня за типичните драми, на които ставаме свидетели половин час преди края на даден филм. Също така - главният герой е аутсайдер, няма много приятели... колко често срещан сценарий. За детайлност давам пълен брой точки, защото лично аз зябелязах един доста богат речник, както и умело боравене с думите. В крайна сметка, на мен историята ми допадна, беше удоволствие да я прочета и първоначално не забелязах никакви минуси, защото беше написана по един увлекателен начин - малко ми напомни на една от любимите ми книги ("Д'Артанян и Тримата Мускетари" на Александър Дюма). Поздравления за постигнатия успех!

Сребърни звезди: 🌟 🌟 🌟 🌟 


2: Teen FIction

Автор: wolf_banshee

Пунктуация - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Правопис - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Сюжет - 🌟 🌟 🌟 🌟

Оригиналност - 🌟 🌟 🌟

Детайлност - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Коментар:Не смятам да коментирам първите две категории, защото авторката е спазила всякакви норми относно правопис и пунктуация (поне според мен). За сюжет отнемам три точки, защото всичко някак се случи прекалено бързо - главният герой всявчески се опитва да се откаже от плътската наслада и такова малко действие от страна на другия главен персонаж просто го срива. За оригиналност отнемам супер много точки, защото този концепт (не зная дали това е правилният термин на български) за история е просто истински банален и предсказуем. Тук бях доста разочарована. За детайлост ще кажа, че ми липсваха малко описания около диалозите на героите, защото лично аз се обърлах доста, но всичко друго беше просто перфектно. Като финален извод ще кажа, че авторката се справя като писател и ѝ желая страшно много успех. С радост бих прочела и други нейни творения, ако има такива разбира се.

Сребърни звезди: 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟


3: Изповедта на една анорексичка

Автор: nerdycat5

Пунктуация - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Правопис - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Сюжет - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Оригиналност - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Детайлност - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Коментар:Така. Обикновено коментирам защо давам определен брой точки за нещо, но в случая, това би било напълно излишно, защото всичко беше истински перфектно. Историята ми е фаворит, самата авторка ме трогна истински и ме накара да се замисля над живпта (да, звучи супер глупаво и фалшиво, но е така). Аз нямам повече какво да кажа, това човече, написало тази история, е истински професионалист!

Сребърни звезди: 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟


4: Feel the music

Автор: Nardiya

Пунктуация - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Правопис - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Сюжет - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Оригиналност - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Детайлност - 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟

Коментар: Както и в първата история, продължила във втория кръг на нашето състезание, забелязах няколко пропуснати запетаи. Тук-там попаднах и на някои правописни грешки, но това е тотално окей - броят им не надминаваше нормалното, не дразнеха окото. Напоследък ставам кратка с коментарите си, но всички истории са толкова добри и... Ох. Сюжетът беше божествен. Останах смаяна и искам само да вметна, че само тази история имаше завършек*! В началото си мислех, че авторката ще пише за Дейзи и извъртях очите си, защото очаквах поредната история за неразбрания тийнейджър, който има леки проблеми с гнева и нервите, НО, УАУ, грешах. Радвам се, че авторката е помислила и е направиша нещо истински оригинално. От страна на детайлност нямам какво да кажа - богат речник, правилна употреба на думи, всичко беше супер. Поредната хубава история, чийто автор заслужава награда.

Сребърни звезди: 🌟 🌟 🌟 🌟 🌟


  *Не се опитвам да обидя нито един от авторите, просто само тази имаше някакъв завършек, останалите оросто имаха отворен край, а една кратка история се нуждае от пълна конструкция (начало, среда и *завършен* край).  

Elder ContestsWhere stories live. Discover now