6.bölüm

143K 6.1K 477
                                    

        -Eylül'ün Anlatımından-

Okula gelir gelmez oyalanmadan sınıfa çıktık. Hemen en arka sıraya yerimize geçip oturduk. Deniz benim saçlarımla oynamaya başladı. Saçlarımla oynanmasını sevmem ama Deniz oynayınca hoşuma gidiyor. Tabi bu sırada Deniz'in sargılı kolunu görenler meraklı gözlerle ne olduğunu sordular. Deniz de ben de herkesin aynı soruyu sormasından sıkılmıştık. Başımızdan göndermeye çalışıyorduk.

 

        -Berke'nin Anlatımından-

Sinirim hala geçmemişti. Şuan istediğim tek şey Deniz'in canını yakmaktı. Bunu nasıl yapacağımı düşünürken bir yandan da okula doğru ilerliyordum. Okula girince hemen arka bahçeye gittim. Emre ve Koray orada beni bekliyordu. Sinirli halim onları bile korkutmuşa benziyor.

" Anlaşılan hala sinirlisin" dedi Emre.

" O kadar belli oluyor mu" deyip sahte bir kahkaha attım. "Bana attığın yumruğun bedelini ödeyeceksin Deniz. Hem de çok ağır ödeyeceksin."

Koray: Peki bir planın var mı dostum?

Emre: Berke'nin her zaman bir planı vardir.

diyince hemen söze başladım.

"Evet doğru tahmin Emre. Benim her zaman bir planım var.

"Şimdiki planın nedir?" diye sordu Koray.

"Deniz'i tamamen yok edeceğim. Bu Dünya'da ki en değer verdiği şeyi alıcam ondan.

Benim bu sözlerim ikisinide biraz şaşırmıştı

"Onun en deger verdigi sey ne peki? diye sordu Emre.

"Ahh yapma dostum, bunun cevabı çok basit."

dedigim zaman Emre kaşlarını kaldırmış vereceğim cevabı bekliyordu. Onu daha fazla bekletneden cevabı verdim:

"Deniz'in en değer verdiği şey tabiki de Eylül.

Ben bunu söyler söylenez Koray hemen lafa atıldi.

"Hayır dostum hayır. Bunu yapmamalısın.

"Nedenmiş o" diye karşılık verdim.

"Eğer Eylül'e zarar verirsen Deniz seni bitirir. Abartmıyorun eğer Eylül'e bir şey yaparsan Deniz seni öldürür hem de gözünü kırpmadan."

"Tabi önce kendisi ölmezse"

diyip sırıtmaya başladım ve sözlerime devam ettim.

"Deniz'den intikam almak konusunda kararlıydım. Bunun için bana lazım olan tek kişi var; O da Eylül. Planımı çoktan hazırladım bile."

"Bize de anlatmaya ne dersin?"

diye sordu Emre ve bende hemen anlatmaya başladım.

"Öncelikle Eylül'e aşık rolü oynayacağım. Onu kendime bağlayıp Deniz'le arasıni bozacağım."

"Deniz'le arasını bozmak mı? Bu imkansız gibi görünüyor. Onlar çocukluktan beri arkadaşlar ve şimdiye kadar onları ayırmayı kimse başaramadı." dedi Koray.

"Cazibeme kimse karşı koyamaz dostum" dedikten sonra planımı anlatmaya devam ettim.

" Deniz'le Eylül'ün arasını bozduğum zaman Eylül'ü bir paçavra gibi kenara atacağım. Herkes bilir ki Eylül çok hassas ve duygusal bir kız. Kullanılmak ona çok ağır gelecek ve Eylül bu yükü taşıyamayacak. Ama gidecek kimsesi de olmayacak çünkü Deniz'le arası çoktan bozulmuş olacak. Eylül'ü çaresiz görmez Deniz'i yiyip bitirecek ve sonunda da yok edecek."

Planımı anlattıktan sonra Emre lafa atıldı.

" Bu plan için fazla kafa yormuşa benziyorsun"

"Evet çok düsündüm ama Deniz'i çaresiz görmek her şeye değer.

"Deniz'den intikam almak istediğinin farkındayım ama Eylül'ün suçu ne ki? Ona zarar vereceksin."

"Ben sadece sonuca bakarım. Eğer Deniz acı çekecekse herkesi feda ederim. Şimdi size soruyorum. Benimle misiniz?

"Her zaman dostum" - " Tabiki de yanındayız"

"O zaman başlayalım"

Umarım bu bölümü beğenirsiniz. Voteler birazda olsa artasa gerçekten çok mutlu edersiniz beni. Okuyan ve vote veren herkese çok teşekkürler. :D

SADECE ARKADAŞ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin