21.bölüm

112K 4.3K 327
                                    

                                                             -Deniz'in Anlatımından-

Çıkış zili çalmış olmasına rağmen hala sınıftaydım. Eylül ve Betül'ün konuşmasının bitmesini bekliyordum. Bu kadar çok konuşacak şeyi nerden buluryorlar anlamıyorum. 

''Daha ne kadar sürecek konuşmanız?'' diye sorduğumda Betül ''Az kaldı.'' diye cevapladı. Bekletilmekten nefret ediyorum. ''Seni arabanın orda bekliyorum Eylül acele etsen iyi olur.'' dedikten sonra sınıftan çıktım. Merdivenlerden oldukça yavaş indim. Okulda çok az kişi kalmıştı. Arabamın yanına gidip Eylül'ü beklemeye başladım. Bekledim..bekledim..bekledim... Daha fazla dayanamayıp sınıfa çıkmaya karar verdim. Okul bahçesinden içeri girdiğimde Eylül'ün Berke'yle konuştuğunu gördüm. Zaman kaybetmeden yanlarına gittim. Eylül beni görünce telaşlanmışa benziyordu. Gözlerinden bunu anlayabiliyordum.

''Lan sen laftan anlamaz mısın? Ben sana ne dedim? Seni bir daha Eylül'ün yanında görmeyeceğim dedim.''

''Deniz lütfen sakin olur musun?''

''Sen karışma Eylül.'' dedim hafif bağırarak.

''Ses tonuna dikkat et'' diye atıldı gereksiz Berke. 

''Eylül'ü önemsiyormuş gibi yapmaktan vazgeç çünkü önemsemediğini biliyorum.''

''Saçmalama tabikide onu önemsiyorum.''

''Herkesi kandırabilirsin ama beni kandıramazsın. Senin gerçek yüzünü biliyorum.''

''Eylül'le konuşmama karışamazsın'' dedi lafı değiştirerek.

''Eylül'le  ilgili her şeye karışırım.''

''Böyle yaparak onu kısıtlıyorsun.''

''Bu ikimizin sorunu. Seni ilgilendirmez.'' dedim snirden kaşlarımı çatarak. Eğer daha fazla burda kalırsam Berke'yi döveceğime eminim. Ama bunu Eylül'ün yanında yapmak istemiyorum. Onu üzmek istemiyorum. Biran önce okuldan çıkmak ikimiz içinde en iyisi.

''Hadi Eylül gidiyoruz.''

''Ama..''

''Sana gidiyoruz dedim.''

''Deniz lütfen.''

''Eylül bir daha söylemeyeceğim yürü hemen.'' dediğim zaman sesini çıkarmadan arabaya doğru yürüdü. Kapıyı açıp koltuğa oturdu ve kapıyı hızla çarparak kapattı. Onun aksine ben sakin davranıyordum.Biraz sonra Eylül'le olacak kavgaya kendimi hazırlarken arabaya bindim ve sürmeye başladım.

''Seni ne zamn yalnız bıraksam istemediğim şeyler yapıyorsun.''

''Fazla tepki gösteriyorsun.''

''Az bile''

''Sadece konuşuyorduk.''

''Konuşmayacaksın onunla.''

''Karışma bana''

''Karışırım ve karışacağım.''

''Berke'ye böyle davranmanı istemiyorum.''

''Nasıl davranmamı bekliyorsun ki?''

''Bu kadar sert olmak zorunda değilsin.''

''Konu sen olunca böyle oluyorum.''

''Olma''

''Seni üzmesine izin veremem.''

''Beni üzdüğü falan yok.''

''Şimdilik yok.''

''Paranoyak yapıyorsun.''

''Paranoya mı? Bunda zamandır seni farketmeyen kişi birden bire ne olduda farketti? Nedense benimle aras bozulunca hatta biz düşman olunca seninle takılmaya başladı. Sen hala bana inanmak yerine ona inanıyorsun. Seni sevdiği falan yok sadece takılıyor o kadar. Sırf bana inat olsun diye.''

SADECE ARKADAŞ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin