16.bölüm

110K 4.2K 338
                                    

        -Eylül'ün Anlatımından-

"Lütfen şaka yaptığını söyle. Benimle birlikte gelmeyeceksin değil mi?"

"Eylül bak şuan gülmüyorum. Yani şaka değil. Bende geliyorum."

"Saçmaladığının farkındasındır umarım. Çocuğu hastanelik eden sensin."

"Tamam işte. Hatamı anladım. Özür dilemek için gideceğim."

"Sen ve özür dilemek. Hemde Berke'den. Hiç inandırıcı değil."

"Berke'yi görmek istiyorsan benimle birlikte gidiceksin."

"Hı hı oldu başka?"

"Ya benimle gelirsin ya da hiç gidemezsin."

"Tabiki de gidicem ama tek başıma. Sen gelmiyorsun."

"Eylül tatlım seni tehdit etmek istemem ama eğer benimle birlikte gitmezsen geçem akşam evden gizlice çıkıp Berke'nim evine gittiğini babana söylemek zorunda kalırım."

dedi sinsi sinsi gülerken.

"B-ben evden gizlice çıkmadım ki babamın haberi var."

"Öyle mi! O zaman birde babana soralım"

diye karşılık verdi ve telefonunu cebinden çıkardı. Resmen şantaj yapıyor ya. Onunla gitmekten başka çarem yok.

İstemeyerekte olsa bir şey demeden Deniz'in arabasına bindim. Deniz'de zafer kazanmış bir şekilde arabaya bindi ve sürmeye başladı.

"Deniz bak bir şey yapmayacaksın değil mi! Olay falan çıkarma sakın. Zaten çocuğu hastanelik ettin. Senin yüzünden okula da gelemiyor. Bide şimdi gi-"

"Bir nefes al kızım ya. Bir şey yapmayacağım dedim ya. Sadece özür dileyeceğim. Olay falan çıkmayacak merak etme."

Deniz bunları söylesede yine de içimdeki endişe geçmiyordu. Çünkù benim tanıdığım Deniz asla Berke'den özür dilemezdi. Yinede bu konu hakkında daha fazla konuşmayıp hastaneye gidene kadar sessiz kaldım.

Hastaneye geldiğimizde danışmaya gidip Berke'nin oda numarasını öğrendikten sonra merdivenlere yöneldik. Odaya gireceğimiz zaman Deniz konuşmaya başladı.

"Önce sen gir. Sen çıktıktan sonrada ben girerim odaya."

"Neden ayrı ayrı giriyoruz ki? Birlikte girelim iste."

"Ş-şey ben sa-sadece özür dilerken yanımda olmanı istemiyorum."

"Tamam nasıl istersen. Ben giriyorum o zaman."

dediktem sonra kapıya tıklayıp içeri girdim. Berke beni gördüğünde oturmaya çalıştı ama başaramadı. Demek ki hapa ağrısı vardı. Yuzundeki yaralar kabuk bağlamıştı. Gerçekten kötü görünüyordu.

"E-Eylül. Açıkçası gelmeni beklemiyordum. Şaşırttın beni."

"Aslında dün gelecektum ama bir sorun çıktı ve bugün geldim.

"Sonuçta geldin ya. Bu bana yeter."

"Şey ben nasıl olduğuni merak etmiştim. İyi misin?"

"İyiyim demeyi isterdim ama gördüğün gibi degilim."

"Ben cok üzgünüm. Bunların hepsi benim yüzümden oldu."

"Hayır kendini suçlama. Suclu olan sen değilsin. Suclu olan Deniz."

"Aslında buraya tek gelmedim. Senin konusmak isteyen biri var."

"Kim?"

diye sorduğunda kapıyı actım ve Deniz'i iceri cağırdım.

       -Deniz'in Anlatımından-

Eylül'ün çıkmasını beklerken kapı acildi ve Eylul beni iceri çağırdı. Bir şey demeden odaya girdiğimde Berke'nin gözleri büyüdü. Eylül'e  döndüm ve bizi yalnız birakmasını istedim. İtiraz etmeden dışarı çıktı. Yavaş adımlar atarak Berke'ye doru ilerledim.

"Bakıyorumda yumruklarım sana fazla gelmiş"

"Ne işin var lan senin burada?"

"Beni gördügüne sevinmedin mi yoksa. Merak etme bu sefer dayak yemiceksin.  Sadece seni uyarmaya geldim."

"Eylül'ü öptüğümü hazmedemedin mi hala?"

"Ahahha. Onu öpmediğini biliyorum. Sen kendini kandırmaya devam et. Şimdi beni iyi dinle. Eylül'den uzak duracaksın. Sırf beni sinir ermek için Eylül'e yakın davrandığının farkımdayım. Onu seviyormuş gibi yapmaktan vazgeç"

"Bekledigimden zeki cıktın Deniz. Eylül'e yakın olmam seni deli ediyor öyle değil mi? Sinirinden mafvoluyorsun ve bu beni son derece mutlu ediyor."

"O zaman mutlu anlarının sonuna geldin. Bir daha Eylül'e yaklaşmayacaksın."

"Sözünü dinleyeceğimi mi sanıyorsun?"

"İstersen dinleme ve olacakları gör."

"Senden korktuğumi falam mı sanıyorsun sen?"

"Eğer bir daha Eylül'le konuşursan,onun yanına gidersen seni hayal edemeyeceğin bir hale getiririm. Seninle işim bittiğinde bu işe hiç bulaşmamış olmayı dilersin. Umarım ne demek isyediğimi anlamışsındır."

dedim ve odadan çıktım. Eylül kapının önünde  bekliyordu. Bir şey söylemeden yürüdük. Tam arabaya bineceğim zaman Eylül kolumdan tuttu ve beni kendine çevirdi. Ve hi beklemediğim anda tokadını suratıma geçirdi.


Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Aceleyle yazdım lutfen yorum yapın ve votelerinizi eksik etmeyin :D

SADECE ARKADAŞ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin